کارگاه آموزشی نخستین جشنواره ملی کارتون مدیریت پسماند برگزار شد

کارگاه آموزشی دو روزه ی نخستین جشنواره ملی کارتون مدیریت پسماند در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه سال جاری در حوزه هنری استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساري،  اين كارگاه كه از بخش هاي جانبي جشنواره ملي كارتون مديريت پسماند مي باشد، در ادامه اقدامات آموزشي و فرهنگ سازي سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري و در راستاي آموزش و آشنايي هنرمندان با روند مديريت و ساماندهي پسماندهاي شهري برگزار گرديد.
در اين كارگاه رايگان كه با حضور اساتيد ملي همچون عماد صالحي و عباس ناصري برگزار گرديد، بيش از ۵۰ نفر از هنرمندان عضو انجمن كارتون كشور شركت نمودند و ضمن آشنايي با مديريت پسماند و فعاليت هاي سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري، نكاتي تخصصي پيرامون كارتون، نقاشي، كاريكاتور و ... را فرا گرفتند.
لازم به توضيح است در روز نخست، نكات لازم در خصوص ايده يابي در كارتون توسط اساتيد توضيح داده شد و پس از آن هنرمندان به صورت تئوري و عملي آموزش هاي لازم را كسب كردند و زير نظر اساتيد كشوري به اجراي اثر با موضوع مديريت پسماند در قالب كارتون پرداختند. در روز دوم اين كارگاه نيز آثار هنرمندان نقد، تحليل و تقدير شد.
مراسم اختتاميه جشنواره ملي كارتن مديريت پسماند بيستم ارديبهشت ماه سال جاري با حضور داوران برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =