شهرداری تهران اعلام کرد یک میدان میوه و تره‌بار جدید برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چندی پیش یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم، کامنت گذاشته بود چرا در شرق تهران، میدان میوه و تره بار کم است و شهروندان برای دسترسی به این اقلام با مشکل مواجهند.
در پاسخ به این مطالبه، امروز شهردار منطقه 7 از احداث میدان میوه و تره بار جدید در این منطقه طی ماه های آتی با هدف فراهم کردن امکانات شهری مناسب و تسهیل و تسریع در تهیه مایحتاج روزانه برای شهروندان خبر داد.
سعید طلوعی با اعلام این مطلب گفت: عملیات اجرایی ساخت میدان میوه و تره بار در سال جاری انجام و به همین منظور زمین اختصاصی یکی از این میادین میوه و تره بار تحویل سازمان میادین و تره بار شده است.
او گفت: زمین واگذار شده در بزرگراه صیاد شیرازی شمال، بعد از میدان سبلان، خروجی مسیل باختر جنب ایستگاه مترو مجیدیه در حدود مساحت دو هزار و 700 مترمربع است و پیش بینی می شود فعالیت احداث میادین میوه و تره بار طی ماه های آتی به منظور رفع نیاز شهروندان ناحیه 5 و سهولت دسترسی آنها به میادین به اتمام برسد.
شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه با اجرای این طرح تعداد میادین تره و بار منطقه به 6 مرکز خواهد رسید، توضیح داد: ایجاد میادین میوه و تره بار که بتواند مایحتاج روزانه شهروندان را تامین کند یکی از مطالبات همیشگی مردم منطقه ما بوده است و به همین منظور ایجاد میدان میوه وتره بار را در دستور کار قرار داده ایم.
او در پایان با اشاره به تدابیر شهردار تهران در راستای بسط و توسعه میادین میوه و تره بار پایتخت، عنوان کرد: سعی بر این است تا میدان ها در محله های محروم تر در راستای رفاه حال شهروندان احداث شود.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =