دکتر مرتضی بهشتی در یادداشت تازه خود به بررسی ردصلاحیت محمود احمدی نژاد پرداخته است.

این حقوقدان نوشته است: در فضای مجازی و از سوی بخش فراوانی از کاربران ؛ قبل از اعلام رسمی از سوی وزارت کشور ، رئیس جمهور دوره های نهم و دهم رد صلاحیت شده معرفی شده بود و برخی شاد و عده ای محزون و جمعی هم مبهوت!!
برای نگارنده این سطور مهمتر از احراز یاعدم احراز صلاحیت احمدی نژاد ، اعتراف به ضعف و سستی ساختار اداری و فکری کشور است که آن را به فال نیک می گیرم و از نشانه های حرکت به سمت بلوغ کشور به حساب می آورم .

وی نتیجه گرفته است: ماحصل نوشتار این است که عدم احراز صلاحیت «محمود » کاری بود کارستان که به امیدی دست نیافتنی تبدیل شده بود که بدان دست یافتیم . اما دقت کنیم که باردیگر از همین خاکریز مورد حمله قرارنگیریم زیرا شنیده می شود برخی از کاندیداهای مردود و مقبول ، آمدنشان را به استخاره و تکلیف شرعی و دعوت علما و بکارگیری مقدسات و... گره زده اند تا باز بتوانند چند صباح دیگری بر دوش مردم کشورمان سوار شوند .

برای مطالعه متن کامل این یادداشت اینجا را کلیک کنید.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م ر IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
    4 1
    البته اگه توسط مردم و در انتخابات رد صلاحیت می شد
  • محسن IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    0 0
    اقای بهشتی لطفا اینقدر به شعور مردم توهین نکنید.چقدر تنفر انگیزه که عده ای به ظاهر کارشناس ادای و ژست دمکراسی به خودشون میگیرن و رد صلاحیت احمدی نژاد رو به حساب دمکراسی در کشور و نشانه بلوغ میدانن.اتفاق خوب میشد احمدی نژاد تایید صلاحیت میشد تا رای واقعیش هم مشخص بشه.اگه در زمان خودش احمدی نژاد رو رد صلاحیت میکردند هنر و نشانه بلوغ مسئولان کشور بود نه الان که دیگه احمدی نژاد تاریخ مصرفش گذشته.