۰ نفر
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹

آی‌اسپورت نوشت: تنها 17 دقیقه بعد از شروع مسابقه استقلال و الاهلی، هواداران پرشمارِ آبی‌ها وادار به تماشای شادیِ گل بازیکنان تیم اماراتی در زمین شدند.

الاهلی مسابقه را بهتر آغاز کرده بود و مالکیتِ توپ را با پاسکاری‌های متعدد در دست داشت. این برتری نسبی خیلی زود به ثمر نشست و در همان بیست دقیقه اول، دروازه تیم منصوریان در آزادی باز شد. این گل، از لو دادن توپ توسط امید ابراهیمی آغاز شد. ستاره استقلال تعادل‌اش را از دست داد تا توپ در اختیار هافبک حریف قرار بگیرد. صنغور توپ را در اختیار گرفت و در شرایطی که هیچکدام از بازیکنان مزاحمتی برایش ایجاد نمی‌کردند، توپ را به بازیکن کناری‌اش سپرد و به سرعت به محوطه جریمه رفت. اورتون ریبیرو با یک پاس فوق‌العاده احمد خیلی را صاحب توپ کرد و خلیل با ضربه سر، بهترین موقعیت ممکن را در اختیار عبدالعزیز صنغور قرار داد و این بازیکن با عبور دادن توپ از بین پاهای رحمتی، ضربه اول را به استقلال وارد کرد. در همه این لحظات، پادووانی تنها نظاره‌گر این پاسکاری‌ها بود و نتوانست کوچک‌ترین حرکت مثبتی برای نجات‌دادن دروازه تیمش انجام بدهد. این اولین بار نیست که پادو با سرعتِ کم و تحرک کم‌تر، موجبات گل خوردن استقلال را فراهم می‌آورد. در چند دیدار گذشته استقلال، ردپای پادو روی بسیاری از گل‌های خورده این تیم دیده می‌شود. پادووانی در ازبکستان، مقصر اصلی گل‌خوردن تیمش بود و حالا در آزادی، مقصرِ قرارگرفتن استقلال زیر فشار است. فشاری که شاید همه امتیازهای این مسابقه را از تیم منصوریان بگیرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارمین A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
    55 32
    همه عالم و ادم فهمیدن پادو کنده به درد نمی خوره اما اقای منصوریان یا نمی فهمه یا داره لجبازی میکنه
    • بی نام A1 ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
      25 11
      دوزار فوتبال نمیفهمی . بازیهای قبلی پادو رو نگاه کنید فهمید چقدر مفیده . ممکن یه بازیکن تو یه بازی ضعیف باشه ولی این دلیل نمیشه که کلا زیر سئوال بره . و این دلیل فوتبال نفهمی توست .
  • بی نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
    34 56
    استاد لایی خوری
  • دکتر مهندس A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
    37 24
    پادو بسیار ضعیف بازی میکند، کند و بی تحرک، با جای گیری اشتباه ، چرا به مجید هوزینین جوان ایرانی شانس بازی داده نمیشه ؟ این جوان از پادو بهتر هست و هم اینکه یه با تجربه میشه ، این یک جور خیانت هست به مهره وطنی که میتونه ملی پوش هم بشه در آینده
    • بی نام A1 ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
      15 12
      از همون دکتر و مهندس که جای اسمت نوشتی میشه فهمید که هیچی حالیت نیست . و تو یه جوکی .