معاون رئیس‌جمهور گفت: وعده‌های نجومی تحقق‌ناپذیر نه تنها برای کشور ثمری ندارد بلکه کشور را به عقب بر می‌گرداند و به آینده لطمه می‌زند، کما اینکه در یک دوره این اتفاق افتاد.

معصومه ابتکار در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره تأثیر وعده های نجومی برخی نامزدها بر آینده کشور گفت: امروز به دلیل عملکرد دولت یازدهم، آمار و اطلاعات دقیقی در دسترس مردم و کاندیداهاست. به عبارت دیگر هیچ نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی تواند بگوید «من نمی دانستم و چنین وعده ای دادم».

وی شفاف سازی را از اقدامات موثر و موفق دولت یازدهم خواند و افزود: امروز در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی آمارها شفاف و واقعی هستند. خیلی از مسائل روشن است. متأسفانه برخی سعی داشتند بعضی مسائل را به دلیل مفسده هایی که در آنها بود پنهان کنند اما الان وضعیت علنی و شفاف است.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: واقعا کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری وعده هایی بدهند که شدنی باشد، وفای به عهد یکی از نشانه های مسلمانی است چون اگر خودشان انتخاب شوند باید به آن عهدها وفا کنند، اگر انتخاب نشوند انتظارات و توقعات جامعه را با وعده های تحقق نیافتنی از واقعیت گمراه می کنند.

این چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: وعده های نجومی تحقق ناپذیر نه تنها برای کشور ثمری ندارد بلکه کشور را به عقب بر می‌گرداند و به آینده لطمه می زند، کما اینکه در یک دوره این اتفاق افتاد. در دوره ای آمدند وعده هایی دادند و کارهایی کردند که نتیجه وعده های غیرکارشناسی آنها به تخلیه 85 درصد آب سفره های زیرزمینی کشور منتهی شد و آن را به عنوان میراثی برای دولت یازدهم گذاشتند. 

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام SE ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    1 3
    راي ما روحاني.
    • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
      0 0
      بعد از چهار سال و انجام هیچ کاری نمیشه به فکر 501 رای باشی دوست عزیز