سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در پی حادثه تروریستی چهارشنبه شب در نقطه مرزی میرجاوه که شهادت ۹ تن از مرزبانان کشورمان را به دنبال داشت، سفیر پاکستان در تهران به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قاسمی افزود: در این احضار، مدیر کل آسیای غربی وزارت امور خارجه مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به سفیر پاکستان ابلاغ کرد و گفت ما قویا انتظار داریم طرف پاکستانی اقدامات جدی و اساسی برای بازداشت تروریست ها و مجازات آنان انجام دهد. متاسفانه مرزهای پاکستان با ما ناامن ترین مرزهاست در حالی که ما سعی کردیم امن ترین مرزها را با پاکستان فراهم کنیم. ما انتظار داریم، طرف پاکستانی با عمل به وعده های سابق خود به مقامات کشورمان، اجازه ندهد در آینده این حوادث از مرزها و خاک پاکستان تکرار شود.

سفیر پاکستان نیز ضمن ابراز تسلیت و اظهار همدردی نسبت به حادثه اخیر، اطمینان داد که مراتب را در اسرع وقت به دولت متبوع خود انتقال خواهد داد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید GB ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    1 2
    حالا فهمیدید چرا امریکارو از ایران بیرون کردن و چهل سال نگذاشتن رابطه برقرار کنیم بخاطر خالی کردن پشت ایران تا هر کشوری هر بلای خواست سر ایران بیاره ودشتی خوشحال و خندان
    • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
      0 0
      آمریکا بد ما چی کار کر دیم؟
  • بی نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    0 0
    واگذاری مرزها به تعدادی سرباز بی تجربه که تیراندازی را درست یاد نگرفته اند و از تاکتیک های دفاع در شرایط مختلف مطلع نیستند اشتباهی است که تکرار شده.