۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

مربی- مهاجم تیم صبا با اشاره به آمار اعلام شده از تعداد گلهایش در برنامه ۹۰ گفت: با گلی که امروز به نفت زدم تعداد گل‌هایم به عدد ۱۴۷ رسید.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی پس از به ثمر رساندن یک گل در بازی مقابل نفت تهران گفت: با این گل ۱۴۷ گله شدم هر چند برخی دوست دارند بگویند ۱۴۳ یا ۱۴۴ اما خوشبختانه هیچ گاه گلی نزده‌ام که غیر مستقیم وارد دروازه شده و به اسم کس دیگری ثبت شود و تمام گل‌هایم مستقیم بوده است. همچنین به زودی آمار دقیق تمام گل‌هایم را در صفحه اینستاگرامم منتشر خواهم کرد تا رفع ابهام شود.
وی همچنین در مورد گل امروزش که با پرس دروازه‌بان به ثمر رساند بیان کرد: چند گل دیگر به این شکل زده بودم چون وقتی توپ دست گلر است و شما پرس میکنی، احتمال اشتباهش بالاست.
مهاجم صبا در مورد وضعیت تیمش در جدول رده‌بندی عنوان کرد: اگر امروز بازی را می‌باختیم اوضاع اسفبار می‌شد. بازیکنان هم قسم شده بودند از نفت امتیاز بگیرند و خدا را شاکرم که با این برد، تا حدود زیادی ماندنمان در لیگ برتر قطعی شد. امروز هم ماشین سازی در دقیقه ۹۷ پنالتی از دست داد اما اگر گل می‌کرد ماندنمان قطعی می‌شد. به هر حال جدابیت‌های فوتبال همین است.
عنایتی در پایان راجع به اینکه به خاطر صحبت های پسرش مدتی است سوژه فضای مجازی شده است، گفت: این ماجرا فوق العاده برایم خوشایند است چون از خوشحالی مردم شاد می‌شوم. من با پسرم شوخی کرده بودم اما او جدی گرفته بود. در هر حال از این موضوع ناراحت نیستم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =