پیش‌بینی ۱۴۷۴ شعبه اخذ رأی در هرمزگان/ یک میلیون و ۱۶۶ هزار هرمزگانی واجد شرایط رأی دادن هستند

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: برای انتخابات 29 اردیبهشت در هرمزگان هزار و 474 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، بهروز اکرمی در دومین نشست شورای اداری استان هرمزگان با تشریح آخرین وضعیت برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت در هرمزگان، عنوان کرد: تعداد کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر در هرمزگان 810 نفر است که برای به دست آوردن 198 کرسی شوراهای شهر رقابت می کنند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد نامزدهای انتخابات شوراهای روستا در هرمزگان 7609 نفر است که برای 4216 کرسی شوراهای روستایی در حال رقابت هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان نیز 11 نامزد وجود دارد که یک نفر به عنوان نماینده این حوزه انتخاب خواهد شد.

اکرمی تصریح کرد: تعداد واجدین شرایط رای دادن در انتخابات 29 اردیبهشت در هرمزگان، یک میلیون و 166 هزار نفر و تعداد رای اولی ها در هرمزگان 33 هزار و 408 نفر است.

وی اظهار داشت: برای انتخابات 29 اردیبهشت در هرمزگان هزار و 474 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با بیان اینکه همه انتخاباتی که تا کنون در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده مهم بوده و انتخابات پیش رو نیز بسیار مهم است، اضافه کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رقم بخورد.

اکرمی بیان داشت: وزارت کشور مسئول اجرای انتخابات است اما همه دستگاه های اجرایی وظیفه دارند در برگزاری انتخابات به مجریان و ناظران کمک کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =