سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: مانور طرح اضطراری فرودگاه شهرکرد با همکاری این مرکز و دستگاه های امدادی استان روز چهارشنبه مورخ بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از وب دا ، دكتر فرامرز شاهين افزود: اين مانور با هدف ارزيابي توان نيروهاي امداد و نجات، شناسايي قدرت و توان انتقال حادثه ديدگان از محل حادثه و ارزيابي نحوه امداد رساني در مانور طرح اضطراري فرودگاه شهركرد برگزارشد.

وي، تقويت آمادگي دستگاههاي امدادي و هماهنگي هاي بين سازماني با فرودگاه شهركرد در ارائه خدمت به مصدومان حوادث احتمالي را از اهداف برگزاري اين مانور عنوان كرد و اظهار داشت: مانور طرح اضطراري در فرودگاه در راستاي به حداقل رساندن آسيب‌هاي ناشي از سوانح هوايي اجرا مي‌شود.

وي اظهار داشت: در اين مانور پس از خروج فرضي هواپيما از انتهاي باند پرواز ، هواپيما دچار آتش سوزي شده و با استفاده از اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و آمبولانسهاي هلال احمر به ۳۰ نفر از مصدومين فرضي امدادرساني شد.

دكتر شاهين افزود: واحدهاي مرتبط از فرودگاه شهركرد ،آتش نشاني شهر ،جمعيت هلال احمر ،پليس،پزشكي قانوني و مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي در اين مانور همكاري نمودند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =