رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران قیمت خرید تضمینی گندم را یک‌هزار و 300 تومان اعلام کرد و گفت: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور وظیفه خرید و پرداخت وجه محصول گندم را برعهده دارد.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران- دلاور حیدرپور در جلسه ستاد گندم استان با بیان اینکه در حال حاضر 34 مرکز خرید از شرق تا غرب استان برای گندم در نظر گرفته شده است که در صورت لزوم این مراکز افزایش خواهند یافت، اظهار کرد: همه تلاش ما کمک به کشاورزان است تا مشکلی در خرید این محصول بوجود نیاید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به دریافت سوخت کمباین‌ها اقدام کنند، گفت: سوخت به کمباین‌هایی که دارای معاینه فنی نیستند و ریزش بالا دارند داده نمی‌شود و این کمباین‌ها حق برداشت محصول در مزارع را ندارند.

حیدرپور ادامه داد: کمباین‌داران باید معاینه فنی را حین برداشت محصول هم انجام دهند و نظارت لازم در حین برداشت هم وجود داشته باشد.

وی خواستار اطلاع‌رسانی لازم برای برداشت به موقع گندم و کلزا شد و افزود: وظیفه ما این است مشکل کشاورزان را برای تحویل گندم به حداقل برسانیم و کشاورزان در تحویل محصول هیچ مشکلی نداشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: امسال کلزا با قیمت 2 هزار و 783 تومان با دو درصد ناخالصی و 10 درصد رطوبت از کشاورزان خریداری می‌شود و اگر بالاتر از این باشد به همان درصد از وزن محصول کم خواهد شد.

حیدرپور قیمت خرید تضمینی گندم را یک‌هزار و 300 تومان اعلام کرد و افزود: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور وظیفه خرید و پرداخت وجه محصول گندم را برعهده دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =