سخنگوی شورای نگهبان به اظهارات اخیر «روحانی» درباره نحوه اخذ آرا از مردم در انتخابات 29 اردیبهشت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، عباسعلی کدخدایی در کانال تلگرامی خود نوشت: جناب آقای روحانی اخیرا گفته‌اند:

..."ای کاش می‌شد این شورای عزیز نگهبان ما که در ساعت ده و نیم شب پیشنهاد هیات اجرایی را قبول کرد، همان زمانی که هیات اجرایی در صبح پیشنهاد کرد که برای تسریع در کار فقط کد ملی افراد نوشته شود موافقت می‌کرد و دیگر از ده و نیم صبح تا ده و نیم شب طول نمی‌کشید. لابد دقت کافی نمودند...."

اولین تماس وزیر محترم کشور در این خصوص هنگام غروب بود که موضوع با توجه به صراحت آیین نامه نیازمند تامل بود. با توجه به پیگیری ایشان موضوع با اعضای محترم هیات مرکزی مشورت شد و پس از موافقت این اعضا موافقت نیز اعلام شد. اما فاصله حدود دو ساعت بود و نه بیشتر. فکر می کنم به جناب روحانی گزارش غلط داده‌اند یا اینکه؟!

اما دوستان اجرایی بهتر بود به جای این گزارش، به جناب آقای روحانی توضیح می‌دادند چرا بسیاری از حوزه‌ها با تاخیر زیاد شروع به کار کردند. و یا چرا دستگاه‌ها مرتب دچار نقص فنی می‌شدند؟ و تاثیر آن در اخذ آرا تا چه میزان بوده است!

27219

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    28 5
    منظور ایشون افرادی بود که مثلا از ساعت هشت و نه توی صف بودند و با رسیدن به ساعت 12 آرائشون اخذ نشد؟ ضمنا جناب کدخدایی اگر آرا بیشتری اخذ میشد که به نفع روحانی بود
  • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    11 2
    بالاخره هیئت اجرایی زیر نظر وزارت کشوره ورئیس جمهور یا زیر نظر وزارت کشور وشورای نگهبان ومنتخب شورای نگهبان ،کدوم یکی بالاخره کی مسئوله اگر قوه مجریه مسئوله ،که نباید چنین باشه بالاخره اگر شورای نگهبان افراد رو بر اساس صلاحدید خودش صلاحیت میده ، پس باید هم مجری باشه وهم به نحوه اجراش نطارت بکنه وجواب گو هم باشه واستثناء قضیه اینکه مجلس بر عملکرد شورای نگهبان صحه بگذاره بالاخره هرچی باشه نماینده مردم هستن نه کس دیگه یا شاید هم یه شورای نظارتی ترتیب بدن چه میدونم ، بالاخره نمیشه که از زیر کار ومسئولیت به هنگام پاسخ گویی فرارکنین
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    40 7
    همه گزارش غلط می دهند الا عوامل شما. به خود بیایید و فکر کنید که خودتان اشتباه می کنید. ما شما را باور نداریم.
    • بی نام IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
      3 12
      تازه اینو نگفتند که طی چند ماه اخیر عده زیادی از مسئولین محلی توسط استاندان عوض شدند تا بتوانند در چنین موقعی بدرد دولت برسن. مثلا در شهر کوچک ما چند ماه مونده به انتخابات بخشدار و فرماندار و .. همه را عوض کردند .آخه کار از محکم کاری عیب نمی کنه . یه نکته به سایت وزین شما. مثل اینکه رسالت رسانه ایی شما رو اینطوری تعریف کردن که همه نظرات باید موافق مشی سایت شما باشند والا چندین بار است که مطلب می نویسم اما روی سایت نمی زارید.