اولین تجربه کارگردانی و نویسندگی کریستن استوارت، فیلم کوتاه «بیا شنا» در کن به نمایش درآمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین٬ کریستن استوارت در سال ۲۰۱۴ اولین بازیگر زن امریکایی بود که پس از ۳۰ سال توانست جایزه سزار را برای بازی در «ابرهای سیلیس ماریا»ی الیویر آسایاس برنده شود و البته پس از بازی در «خریدار شخصی» هم رابطه‌اش با فرانسوی‌‌ها خیلی بهتر شد.

براساس اعلام «دنیای تصویر» استوارت چند وقت پیش تصمیم گرفته بود پشت دوربین برود و کارگردانی را تجربه کند. حاصل کارش «بیا شنا» در کن به نمایش درآمده است.

استوارات درباره این کار خود گفت: «حس می‌کنم به من خیلی لطف دارند چون من خیلی اینجا می‌آیم. آنها هم به من می‌گویند حتما فیلمت را نمایش می‌دهیم. انسان‌های بسیار بااستعدادتری از من هستند که نمی‌توانند فیلمشان را بسازند.»

خود استوارت به این که جشنواره کن درباره نمایش فیلمش پارتی بازی کرده اقرار می‌کند. اما کمی زیادی فروتنی به خرج می‌دهد و اتفاقا فیلمش اثر قابل توجهی است. طبق نظر منتقدان هرچند فیلم در پاره‌ای از اوقات کمی مبالغه‌آمیز به نظر می‌رسد اما برای فیلم اول قابل قبول است.

«بیا شنا» تبدیل به فیلم آوانگارد دوست داشتنی شده که از نظر بصری کم نمی‌آورد. از آن فیلم‌هایی که در کن همیشه طرفدار دارد. داستان مردی که برای رفع تشنگی سیری ناپذیرش سفر می‌کند. کسی که به روی کف اقیانوس می‌خوابد و از دورافتادگی‌اش لذت می‌برد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =