در ۵ خرداد، پربازدیدترین اخبار به ممنوعیت اجرای کنسرت موسیقی در خراسان رضوی و طلسم شکستن آن اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی، خطبه‌های امروز نماز جمعه در مشهد پربازدیدترین خبر بود چون تاکید علم‌الهدی بر ممنوع بودن کنسرت در مشهد باعث جلب توجه مردم شد. از دنیای سیاست مجازی هم خبر رسید روحانی رکورد بیشترین لایک را در اینستاگرام شکست. در این سرویس پاسخ صریح وزارت کشور به اظهارات موحدی‌کرمانی هم پربازدید بود. در اطلاعیه این وزارتخانه آمده: ادعاها درباره رأی رئیسی غیرقابل باور است!

در سرویس اقتصادی تغییر لحن سنای آمریکا درباره طرح تحریم‌های جدید ایران باعث جلب توجه مخاطبان شد. همچنین رونمایی از لوگوی مشترک ایران و آفریقای‌جنوبی برای برند حلال بازدید زیادی به دنبال داشت و همچنین خبر  اسکاندیناوی در انتظار گشایش راه هوایی به ایران هم بازدید زیادی دارد.

در سرویس فرهنگ و هنر معرفی خواننده‌ای که طلسم کنسرت را در مشهد شکست بازدید زیادی به دنبال داشت. پس از آن عنوان شد اعتراض کارگردان «گشت۲» نتیجه داده و سهیلی با مسئولان دیدار می‌کند. در این سرویس آغاز پخش برنامه «ماه عسل» از شبکه سه هم خبر جالب توجه بود.

در سرویس جامعه از میراث قالیباف رونمایی شد؛ چالش حقوق کارمندان پیش روی شهردار بعدی تهران است، چون شهرداری حتی پول ندارد حقوق کارمندانش را بدهد. قاضی‌عسکر هم اعلام کرد: پول حجاج خرج گلوله‌های عربستان نمی‌شود. در این سرویس هم سخن حافظی خطاب به چمران پربازدید بود. او گفت: انتخابات تمام شد، تذکر به شهردار را چرا ارسال نمی‌کنید؟

در سرویس بین‌الملل عنوان شد "تجهیزات نظامی زیبا" خاورمیانه را نجات نخواهد داد! همچنین در این سرویس واکنش "شولتز" به اظهارات تحقیرآمیز ترامپ پربازدید بود. در این سرویس یک تحلیلگر گفت برخلاف اوباما، ترامپ معتقد است بزرگترین دشمن آمریکا ایران است نه داعش.

در سرویس فناوری اطلاعات هم تمرکز سونی روی گوشی‌های میان رده به دلیل کاهش محبوبیت مطلب پربازدیدی بود.

در سرویس طنز هم  قالیباف فول آپشن! توانست مردم را از قهقهه روده بر کند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =