در ۷ تیرماه، بیشترین اخبار پربازدید در حوزه اجتماعی بود. از ماجرای فرار مغزها از کشور تا پشت پرده مافیای ویزا در سفارتخانه‌ها، بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر امروز به نقل قولی از فرزندان شهیدبهشتی اختصاص داشت که گفتند: در انتخابات اخیر از نام پدر سوءاستفاده شد. پس از آن، واکنش معاون ‌احمدی‌نژاد به ‌بهره‌برداری ازتریبون نماز عید فطر برای تخریب‌ دیگران  بازدید زیادی داشت. در این سرویس درخواست یک اصلاح‌طلب از قوه قضائیه هم پر بازدید شد: میثم مطیعی را احضار نکنید!

در سرویس اقتصادی عنوان شد نسخه آلنده را برای روحانی پیچیده‌اند! همچنین برای مخاطبان این سرویس مهم بود بدانند راه مشهد کوتاه می‌شود. ماموریت تازه جهانگیری به طیب‎نیا هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ و هنر، پربازدیدترین خبر به گزارشی درباره آمدن سینمایی‌ها به تئاتر اختصاص داشت. پس از آن، عنوان شد آهنگساز ایرانی در جمع مهاجران برتر کانادا قرار گرفته است. خبر غش کردن تماشاگران یک نمایش هم بازدید زیادی داشت.

گزارشی درباره فرارمغز‌ها در سرویس اجتماعی پربازدید بود. آیا تعداد دانشجوهای ‌ایرانی ‌مهاجر چقدر تغییر کرده‌است؟ در سرویس اجتماعی پر بازدید شد. پشت‌پرده مافیای ویزا در سفارتخانه‌ها هم بازدید زیادی داشت. همچنین خبر پربازدیدی نشان داد اجرای قانون خرید خدمت سربازی فرزندان ایثارگران و طرح معافیت نوادگان شاهد در بلاتکلیفی است.

در سرویس بین‌الملل، خبر پربازدید اول به پاسخ وزیر خارجه قطر به اظهارات الجبیر اختصاص داشت. پس از آن، واکنش تازۀ قطر به شروط کشورهای عربی حسابی داغ شد و در نهایت پاسخ ایران به بیانیه تعدادی از نمایندگان پارلمان اروپا هم چشم‌ها را به خود گرفت.

پرونده یک باج خواهی در سرویس فناوری اطلاعات پربازدید شده بود چون جزییات حمله بزرگ سایبری از اکراین تا آمریکا  افشا شد.

در سرویس طنز هم یک طناز از رئیس جمهور پرسید آقای روحانی چرا می‌خندی؟!

 

57231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =