۰ نفر
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تبلیغ محدود تنیس در رسانه ها

دبیر فدراسیون تنیس دلیل اصلی جایگاه کنونی تنیس در ایران را تبلیغات محدود از سوی رسانه‌ها دانست.

به گزارش خبرآنلاین؛ کامیار کیمیایی در حاشیه مجمع انتخابات هیات تنیس استان زنجان، در جمع خبرنگاران  گفت: حضور موفق و کسب نتایج قابل قبول در رقابت‌ های قهرمانی غرب آسیا پیش‌درآمدی برای توسعه این ورزش در کشور به‌شمار می‌رود که امیداریم تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه علاوه بر بحث استعدادیابی که خوشبختانه روند خوبی را در حال طی کردن هستیم، موضوع اسپانسری در ورزش باید به یکی از دغدغه‌های جدی تبدیل شود، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم موفقیت ورزشکاران ما به‌ویژه در رده‌های سنی پایه تداوم داشته باشد، باید تلاش کنیم این ورزشکاران از سوی اسپانسرهای ورزشی حمایت شده و به سمت حرفه‌ای‌گری در ورزش سوق پیدا کنند.

کیمیایی یکی دیگر از دلایل قرار نگرفتن تنیس ایران در جایگاه واقعی خود را المپیکی نبودن این رشته در کشور عنوان کرد و افزود: امیدواریم با حضور رئیس فدراسیون تنیس به‌عنوان یکی از اعضای اجرایی کمیته ملی المپیک بتوانیم در بازی‌های آسیایی نقش‌آفرینی کنیم که این خود می‌تواند اقبال عمومی را برای این رشته به همراه داشته باشد.

دبیر فدراسیون تنیس از حضور تیم‌ ملی ایران در رقابت‌های دیویس کاپ گروه ۲ خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه معتقدیم تیم‌ ملی ایران در برابر هنگ‌کنگ کار بسیار سختی پیش رو دارد، اما با همدلی که از بازیکنان و کادر فنی سراغ داریم، امیدواریم بتوانیم با پشت سر گذاشتن این حریف سرسخت، شانس حضور در گروه یک را افزایش دهیم.

در محمع انتخابات هیات تنیس استان زنجان، حسین آقاجانلو با کسب 10 رأی از 16 رأی مأخوذه برای چهار سال آینده به‌ عنوان رئیس هیات تنیس استان زنجان انتخاب شد و  حنانه سقطچی با کسب 6 رأی از رسیدن به این سمت بازماند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =