۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

ورزش سه نوشت:کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ، تاکید کرد که رویایش، بردن پنجمین توپ طلای دوران حرفه ای اش است.

این ستاره پرتغالی که تاکنون 4 بار برنده توپ طلا شده، شانس اول بردن توپ طلای سال 2017 نیز هست. او که نقشی تعیین کننده در قهرمانی رئال در لالیگا و چمپیونزلیگ داشت، توانست عنوان بهترین بازیکن اروپا و بازیکن سال فیفا را به خود اختصاص بدهد و اکنون در انتظار رسیدن به توپ طلای پنجم است.

او به اکیپ گفت:" تا زمانی که بازی می کنم، تلاش می کنم تا هر عنوانی که بتوانم را به دست بیاورم. رویای من، توپ طلای پنجم است. پس از آن، برای عناوین سال بعد مبارزه خواهم کرد."

رئال مادرید در دو سال گذشته فاتح رقابت های لیگ قهرمانان شده و رونالدو امیدوار است که تیمش بتواند برای سومین سال پیاپی در این رقابت ها به قهرمانی برسد: " ما قهرمان دو سال اخیر هستیم و می خواهیم از قهرمانی مان دفاع کنیم. باید به ما احترام گذاشته شود. معتقدم که نشان دادیم هر زمان که لازم باشد، آماده هستیم."

رونالدو که به تازگی برای بار چهارم پدر شد، در این مورد هم گفت:" خوشحالم که آدم های زیادی دور و برم هستند. دوست داشتم بچه داشته باشم. برای من، زندگی بدون بچه هیچ معنایی ندارد."

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =