فارس نوشت: نماینده ولی‌فقیه در گیلان بابیان اینکه نباید مردم را نسبت به‌نظام، مقام معظم رهبری و دولت بدبین کرد، گفت: امروزه خبرگزاری‌ها افکار مردم را هر جور بخواهند شکل می‌دهند.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در دیدار با حسن کربلایی نائب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با تسلیت به زلزله‌زدگان غرب کشور، اظهار کرد: این زلزله خسارت‌های زیادی برای مردم کشور ما به وجود آورده است و برخی‌ها به سمت مواردی می‌رفتند که در زمان کوتاه نمی‌توان آن‌ها را برطرف کرد.

وی بابیان اینکه زمانی که ۲ هزار خانه در زلزله از بین رفته، آیا می‌توان آن را در ظرف مدتی کوتاهی آن را انجام داد، گفت: عده‌ای از خودی‌ها و خبررسان‌ها برای خوش آمدن برخی‌ها این مسائل را تکرار می‌کنند، من زمانی که این مسائل را دنبال می‌کردم غصه می‌خوردم.

برخی از روزنامه‌های ما ‌نوشتند که شما در خانه‌های گرم هستید و از خانه‌های سرد کرمانشاه خبر ندارید

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با انتقاد از عملکرد برخی از رسانه‌ها در حادثه زلزله کرمانشاه، افزود: حتی برخی از روزنامه‌های ما می‌نوشتند که شما در خانه‌های گرم هستید و از خانه‌های سرد کرمانشاه خبر ندارید.

امام‌جمعه رشت بابیان اینکه مردم از نقاط مختلف کشور برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده رفته‌اند، گفت: در توزیع وسایل امدادی آن‌هایی که زورشان بیشتر است وسایل را می‌گیرند و زن‌ها و افراد ضعیف‌تر نمی‌توانند آن‌ها را دریافت کنند، نیروهای انتظامی باید مسئولین باید تدابیری بیاندیشند که این وضعیت برطرف شود.

تنها یک نفر ۱۰ میلیارد تومان برای مردم زلزله‌زده کشورمان اهدا کرد

قربانی بابیان اینکه مردم نوع‌دوست کشورمان در تمامی موارد در کنار یکدیگر هستند، خاطرنشان کرد: تنها یک نفر ۱۰ میلیارد تومان برای مردم زلزله‌زده کشورمان اهدا کرده است.

وی بیان کرد: در کمک‌رسانی‌ها به زلزله‌زدگان دیدم که از ارتش خوب تشکر می‌کنند، اما از سپاه مظلوم هیچ‌چیزی نمی‌گویند، سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران و سردار موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌مانند برادر و در کنار یکدیگر هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بابیان اینکه نباید مردم را نسبت به‌نظام، مقام معظم رهبری و دولت بدبین کرد، گفت: امروزه خبرگزاری‌ها افکار مردم را هر جور بخواهند شکل می‌دهند، شما باید در خبرگزاری‌ها موارد را بگویید، شماها باید این موارد را تلطیف و تبیین کنید تا مردم نسبت به‌نظام بدبین نشوند.

قربانی با اشاره به حضور خود در مجلس تصریح کرد: من در آن زمان از صداوسیما در رابطه با مسائل مختلف توضیح می‌خواستم.

وی بابیان اینکه ما باید به دشمنان فکر بدهیم نه اینکه دشمنان به ما فکر بدهند، گفت: تفرقه دسیسه دشمن برای ضربه به‌نظام است، شما می‌توانید نظام و کشور را عزیز و توانمند و یا ضعیف معرفی کنید، مسئولیت ما و شما بسیار سنگین است.

برخی از رسانه‌ها می‌بینند که مردم چه چیزی خوششان می‌آید و به دنبال آن می‌روند

امام‌جمعه رشت خاطرنشان کرد: برخی از رسانه‌ها می‌بینند که مردم چه چیزی خوششان می‌آید و به دنبال آن می‌روند، این در صورتی است که باید دید چه خبری خوب و مفید است و به دنبال آن باید رفت.

قربانی با بیان اینکه مسئولین فرزندان انقلاب هستند اما ممکن است سلایقی نیز داشته باشند، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند اصلاح‌طلب‌ها و اصولگراها هر دو به اسلام و انقلاب عقیده دارند و همه این‌ها فرزندان انقلاب هستند و نباید تسویه‌حساب کنیم.

وی بابیان اینکه سنی و شیعه با یکدیگر برادر هستند، تصریح کرد: تفرقه بین شیعه و سنی موجب خوشحالی دشمنان است، الان وقت اختلاف نیست و باید در جامعه وحدت ایجاد کرد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =