با فراگیر شدن استفاده از سرویس‌های آنلاین نیازمندیها چون سایت و اپلیکیشن شیپور، برای اینکه آگهی شما سریع‌تر به نتیجه برسد باید نکاتی را در نظر داشته باشید.

شیپور، به عنوان یک مرجع نیازمندیهای آنلاین شناخته می‌شود که روزان هزاران نفر به آن سر می‌زنند و تعداد زیادی آگهی در موضوعات مختلف در آن ثبت می‌شود. بی‌شک افراد با دلایل و نیازهای مختلف به سایتی چون شیپور وارد می‌شوند و در نهایت تلاش می‌کنند بعد از تامین خواسته‌ی خود از سایت خارج شوند.

سایت شیپور با در نظرگفتن یک سری از معیارهای مشخص تلاش کرده تا با رعایت اصول فنی شرایطی را برای بازدیدکنندگان و کاربران فراهم کند که بتوانند سریع‌تر به هدف خود برسند. بهره‌گیری از سیستم جستجو و فیلترهای قدرتمند در کنار دسته‌بندی‌های دقیق کمک می‌کند تا کاربران بتواند خیلی سریع و ساده از خدمات شیپور لذت ببرند.

اما در طرف مقابل نیز از سوی کاربر باید نکاتی رعایت شود. کاربران شیپور در دو قالب کلی فروشندگان و خریداران دسته‌بندی می‌شوند. گروه اول برای ثبت آگهی رایگان به شیپور مراجعه می‌کنند و گروه دوم قصد دارند بدون هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز خود را برطرف کنند.

افرادی که تحت عنوان فروشنده وارد سایت شیپور می‌شوند، طبیعتا تمایل دارند بعد از ثبت آگهی، زود بازخورد لازم را بگیرند و کالا یا خدمت خود را به فروش برسانند. اما این افراد برای رسیدن به نتیجه‌ی مورد نظر باید هنگام ثبت آگهی یا پیش از آن نکاتی را رعایت کنند.

نکته‌ی اول این است که باید به عنوان فروشنده در نظر داشته باشید، ثبت آگهی در شیپور رایگان است و در نتیجه می‌توانید با خیال راحت آگهی خود را به طور کامل ثبت کرده و حتی در آینده آن را ویرایش و به‌روزرسانی کنید.

تلاش کنید پیش از ثبت آگهی، عنوان، متن و تصاویر مورد نظر خود را آماده داشته باشید. با بررسی دیگر آگهی‌های ثبت شده می‌توانید با ثبت آگهی در شیپور آشنا شوید. البته شیپور در این زمینه نیز به خوبی شما را راهنمایی می‌کند.

دو عامل مهم در بهتر دیده شدن آگهی و بازخورد مطلوب آن نقش دارد. اول اینکه موضوع قیمت برای کاربرانی که به عنوان خریدار وارد سایت می‌شوند، اهمیت زیادی دارد. پس تلاش کنید با بررسی‌های قبلی قیمت مشخصی برای محصول خود در نظر بگیرید و تا جایی که امکان دارد از انتخاب قیمت توافقی اجتناب کنید.

دوم اینکه، اضافه کردن تصاویر، در بهتر و بیشتر دیده شدن آگهی نقش بسزای دارد. از این رو با انتخاب تصاویر واقعی از محصول خود تلاش کنید، هنگام ثبت آگهی از این تصاویر استفاده کنید تا خریداران بتوانند تصمیم بهتری بگیرند.

از آنجایی که ثبت آگهی به صورت رایگان در شیپور انجام می‌شود، در نظر داشته باشید که این فرصت و فضا در اختیار شما است که بتوانید به صورت کامل توضیحات خود را ارائه دهید. البته این موضوع به معنای زیادنویسی نیست، شما می‌توانید ساده و مختصر و در عین حال کامل و جامع توضیحات خود ار هنگام ثبت آگهی ارائه کنید.

نکته‌ی مهم دیگر هنگام ثبت آگهی انتخاب درست دسته‌بندی و بعد از انتخاب یک عنوان کوتاه و جذاب است که خریدار تمایل پیدا کند آگهی شما را باز کرده و آن را بخواند.

بسیاری از کاربران از راه موتورهای جستجو وارد سایت شیپور و آگهی‌های مورد نظر می‌شوند. پس تلاش کنید هنگام ثبت آگهی، از کلمات کلیدی و مهم در عنوان و توضیحات آگهی استفاده کنید. البته متخصصان شیپور به خوبی روی موضوع سئو و رتبه‌ی سایت شیپور کار کرده‌اند و آگهی‌دهندگان می‌توانند با خیال راحت ثبت آگهی داشته باشند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745863