غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سوم سیما توضیحاتی را در مورد ساخت فاز دوم سریال مدیری ارائه کرده است.

میرحسینی به خبرگزاری مهر گفته:«فاز دوم به گونه ای طراحی می شود که جذاب تر باشد. در این فاز شخصیت های اصلی قصه به دلیل اینکه مردم آنها را پذیرفته اند دوباره در کنار هم قرار می گیرند و حدود چهار موقعیت داستانی یا موضوع برای نگارش این فاز در نظر گرفته شده است.»اینجا را ببینید.

حسین ضراب، پدر رضا ضراب است. گفته می شود در زمان جنگ خانواده ضراب به دوبی رفته است.در این سالها رضا پسر کوچک خانواده در ترکیه مانده و آنجا به فعالیت می پردازد که پس از چند سال حسین ضراب پس از بازگشت به ایران کارخانه فولاد سازی تیکمه داش را تاسیس می کند . این کارخانه هم اکنون به نام وی است و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.اینجا را ببینید.


غلامعلی رجایی در یادداشتی در روزنامه شرق، پیرامون جنجال اخیری که بر سر خاطره رئیس مجمع تشخیص مصلت از همسر امام راحل نقل کرد. اینجا را ببینید.

رئیس اتحادیه صنف چلوکباب و چلوخورش تهران تاکید کرد: اعضای صنف چلوکبابی حق دریافت مالیات بر ارزش افزوده و حق سرویس از مردم را ندارند.ناصر حسینی اظهار کرد: برخی از چلوکبابی‌ها اقدام به دریافت حق سرویس از مشتریان می‌کنند که این کاری غیرقانونی است و چلوکبابی‌ها نباید حق سرویس از مردم دریافت کنند.اینجا را ببینید.

وزیر خارجه استرالیا می گوید حجاب پدیده ای تحمیلی نیست و خودِ او نیز گاهی در زندگی روزمره اش از کلاه، روسری یا سرپوش های دیگر استفاده می کند.«روزنامه غرب استرالیا»WA Today یک روزنامه نگار ایرانی خارج نشینِ که صفحه ای را در فیسبوک برای انتشار عکس زنان ایرانیِ بدون روسری ایجاد کرده است، به تازگی از خانم بیشاپ خواسته بود که به دلیل «تحمیل حجاب» به ایران سفر نکند. اینجا را ببینید.

جسد «عزت ابراهیم الدوری» معاون «صدام» دیکتاتور معدوم عراق عصر جمعه برای انجام آزمایش دی ان‌ای و تایید هویت وی به سفارت آمریکا در بغداد منتقل شد.اینجا را ببینید.


پرسپولیس در انگلیس هم طرفداران زیادی دارد و آنها از هر زمانی برای کری خوانی مقابل استقلالی ها، استفاده می کنند.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409903