در روز چهارشنبه 20 دی، پربازدیدترین خبر به شبهه‌ای درباره مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره ممنوع‌التصویری کارشناس پیشکسوت فوتبال و پشت پرده سکوت احمدی نژاد در اغتشاشات اخیر بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، پربازدیدترین خبر به شبهه‌ای درباره مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تیتر آیا تابوت آیت‌الله هاشمی در روز تشییع جنازه خالی بود؟ اختصاص داشت.

دیگر پربازدید این سرویس، پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد در اغتشاشات اخیر بود. علت حضور نیافتن حسن روحانی در سالگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم با بازدید زیادی روبه‌رو شد.

در سرویس اقتصاد، گزارشی درباره رشته‌هایی که بالاترین و پایین ترین نرخ بیکاری را دارند پربازدیدترین خبر بود. قیمت امروز خودروهای خارجی هم با استقبال کاربران همراه شد. توقف اطفای حریق از سوی چینی‌ها هم دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ، علت ممنوع‌التصویری امیر حاج‌رضایی در تلویزیون پربازدیدترین خبر بود. پاسخ هدیه تهرانی به یادداشت اصغر فرهادی هم با استقبال خوبی روبه‌رو شد. اتهام رسوایی اخلاقی بازیگر برنده گلدن گلوب هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، علت دعوت پسربچه 10 ساله نابغه توسط رضا رشیدپور در برنامه «حالا خورشید» پربازدیدترین خبر بود. اظهارنظر یک جامعه شناس درباره تصمیم شورای شهر برای اختصاص یک مکان مشخص برای معترضان هم بازدید زیادی داشت. خبری هم درباره قاچاقچیان مواد مخدری که اعدام نمی شوند نظر کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، احضار سفیر ایران و روسیه از سوی ترکیه پربازدیدترین خبر بود. هشدار رییس امور خارجی سنا به ترامپ درباره برجام هم بازدید زیادی داشت. تعطیلی شبکه الجزیره در یمن هم دیگر خبری بود که در این سرویس با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم پربازدیدترین خبر به شاهکار جدید تلویزیون درباره تلگرام اختصاص داشت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =