معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اهمیت نقش فضای مجازی در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین حجت الاسلام محمدرضا حشمتی در نشست سراسری مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این مطلب گفت: مهم‌ترین حوزه‌های اقتصاد مقاومتی حوزه فرهنگی، مکتوب و فضای مجازی است.

وی در عین حال تصریح کرد: بعضی از محصولات در مخالفت با اقتصاد مقاومتی است و لازم است بررسی آن ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت بگیرد.

حشمتی با اشاره به برخی از سریال های تلویزیونی ادامه داد: در برخی از این سریال ها نه تنها اقتصاد مقاومتی را تبیین نکردند بلکه مخالف آن هم بوده است. برخی دیالوگ ها و رفتارهای هنرمندان در آن ها خلاف رفتار صرفه جویی است و گاهی قهرمانان فیلم ها کاملا یک شخصیت بیکار هستند.

در ادامه مسئول کارگروه اقتصاد مقاومتی معاونت قرآن و عترت گفت: حمایت از تهیه و چاپ مقاله با موضوع تبیین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی - ایرانی در سایت معاونت و نشریه گلستان قرآن، حمایت از تالیف کتاب با موضوع تبیین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی - ایرانی و تهیه مطالب علمی و کاربردی در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی - ایرانی برای نشر در فضای مجازی و رسانه-های مکتوب از جمله اقدامات این معاونت در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به همکاری با نهادها و مراکز فرهنگی کشور برای بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های فرهنگی موجود تصریح کرد: در این راستا همکاری با سایر نهادها و مراکز فرهنگی کشور برای بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی موجود در راستای هم‌افزایی و اجرای برنامه‌های مشترک و جلوگیری از موازی‌کاری را داشته ایم.

نشست سراسری مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در باغ زیبا آغاز به کار کرد.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =