کنسرت مشترک فروزان و هوران برگزار می‌شود

کنسرت مشترک گروه دف نوازان فروزان و هوران به سرپرستی سیاوش عبدی و بهروز قهاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنسرت مشترک گروه دف نوازان فروزان و هوران به خوانندگی پیام عزیزی، تهیه کنندگی مجیدفلاح پور و مدیر اجرایی آیدا امیری مقدم و مدير گروه مريم شهريارى ساعت 21 روز 19 مردادماه جاری در تالار اندیشه حوزه هنری تهران در حالی برگزار می شود که شعارمشترکی تحت عنوان «ای گفت و گوی ما همگی گفت و گوی دوست» این دو گروه را در این اجرا همراهی می کند.

قطعات الله مدد، باده جبار ، از دست عشق ، یار میگوید الله ، شاه مدینه ، کوچه محبت ، مسلمانان ،همه جا بروم، مدد یا سبحانی، یا رسول الله دخیل ، الله الله ، از من چرا رنجیده ای و چند قطعه کردی به نامهای ملول گیان ،مه گری، کابوکی ،جان جانی و ...از قطعات اجرایی این کنسرت هستند. همچنین چهار قطعه کوبه ای نیز توسط این گروه  در  این کنسرت به اجرا در می آید.

اعضاي كنسرت مشترك فروزان و هوران رانزديك به ٧٠ نوازنده كوبه اى و گروه ملودى را عليرضا بشردوست(سنتور)،حسين قاسم زاده(ني)،حامد پيرا(پالايان و سرنا)،مهرداد مسعودي(كمانچه)،هومن دلنوازي(تار)،كيارش بيات(عود) و سياوش حيدري(كاخن و تنبك) تشكيل مي دهند.

پیام عزیزی که تاکنون کنسرت های بسیاری به مناسبت های مختلف برگزار کرده است  در چند سال گذشته سه آلبوم به نام‌ها‌ی «رئیس دل»  به زبان کردی ، «خورشید مستان» به سه زبان فارسی، کردی و عربی و «بارگاه» را با همکاری گروه کامکارها منتشر کرده است.

از دیگر کارهای وی می‌توان به آلبوم‌ «با قدسیان» با آهنگ معروف الله مدد به آهنگسازی جلیل عندلیبی، آلبوم‌ لبیک به آهنگسازی مجتبی میرزاده و آلبوم های «پیام عاشقان» و «ملکا» با همکاری نوازندگان ارکستر سمفونیک ایران علی پژوهشگر و پاشا هنجنی اشاره کرد.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =