کافه گردش بهترین شرایط خرید اینترنتی بلیط هواپیما را ارائه کرد

وب سایت کافه گردش جدیدترین امکانات برای خرید آنلاین بلیط هواپیما و تور های مسافرتی را ارائه کرد.



خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی امروز در ایران نیز مانند سایر کشورهای دنیا متداول شده است و حالا ما هر زمان که تصمیم به مسافرت داشته باشیم دیگر نیازی به طی مسیر و تحمل ترافیک برای رسیدن به آژانس های مسافرتی مختلف نداریم و می‌توانیم به راحتی در چند دقیقه بلیط را تهیه کنیم و وقت خود را صرف انجام دیگر کارهایمان کنیم.

همانطور که می‌دانید وب‌سایت‌های مختلفی در حال ارائه خدمات آنلاین مرتبط با گردشگری هستند اما وب سایت کافه گردش بدلیل ویژگی‌های خاصی که دارد این روزها میان کاربران اینترنتی محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

کافه گردش در مرحله اول با دریافت نشان دوستاره نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران مورد اعتماد کاربران قرار گرفته است. همچنین ارائه خدمات متنوع برای سفر به شهرهای پرطرفدار توریستی داخلی و خارجی جزو ویژگی‌های پرطرفدار این وب‌سایت است .

امکان جسجتوی پروازهای داخلی و خارجی

به گزارش ویرلن ؛ در این بخش سایت کافه گردش می‌توانید با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظر خود و همچنین تعداد همراهان، فهرستی از پروازها را با مشخصات کامل مشاهده کنید. حالا با توجه به برند ایرلاین، تاریخ و ساعت پرواز رفت و برگشت، و همچنین قیمت بلیط هواپیما، پرواز مورد نظر خود را بصورت آنلاین رزرو کنید.

اما مزایای خرید بلیط هواپیما بصورت اینترنتی چیست؟

نکته اول سرعت در خرید بلیط است. این وب‌سایت  به ما امکان خرید بلیط در چند دقیقه را می‌دهد و ما می‌توانیم باخیال آسوده بلیط پرواز مورد نظرمان را با مناسب ترین شرایط رزرو کنیم.

نکته دوم امکان خرید آنلاین بلیط چارتر است. از آنجایی که می‌توانیم با جستجو در سایت کافه گردش قیمت بلیط برای تاریخ‌ها و ساعت‌های مختلف را بررسی کنیم، به راحتی می‌توانیم بلیط هایی که با قیمت چارتری ارائه شده است را پیدا کنیم و در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنیم.

نکته سوم آگاهی کامل از شرایط پرواز است. زیرا ما خودمان براساس بودجه و برنامه‌ریزی زمان می‌توانیم بهترین پرواز را انتخاب کنیم.

نکته مهم دیگر امکان استرداد بلیط هواپیما در صورت تغییر برنامه زمانبندی سفر است که وب‌سایت کافه گردش در اختیار کاربران خود قرار داده است.

جستجوی تور های مسافرتی

یکی دیگر از بخش های پرطرفدار کافه گردش بخش جستجوی تور است که امکان جستجوی بهترین تور های مسافرتی را به ما می‌دهد.

در این بخش این وب‌سایت معتبر پس از وارد کردن مقصد  سفر، تاریخ و مدت اقامت، فهرستی از بهترین تورهای مسافرتی با قیمت‌ها و کیفیت‌های متنوع نمایش داده می‌شود و حتی اگر بدنبال تور لحظه آخری هستید می‌توانید از این بخش استفاده کنید.

حالا می‌توانید بهترین تور مسافرتی شامل بلیط هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی، ترانسفر، لیدر فارسی زبان و خدمات گشت شهری را با مناسب ترین قیمت پیدا کنید و بعد آن را از آژانس ارائه دهنده بخرید.

خرید بلیط چارتر

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیمای داخلی و خارجی در بخش بلیط چارتر سایت کافه گردش ارائه شده است.

در کافه گردش امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما به‌صورت سیستمی و چارتر وجود دارد؛ اما اختلاف قیمت پرواز چارتر با پرواز سیستمی در برخی ایام سال در بعضی مسیرها واقعاً وسوسه کننده است. مثلاً اوایل نوروز می‌توانید بلیط چارتر کیش تهران را با مبلغی کمتر از ۲۰ هزار تومان بخرید و یا در نیمه اسفند با کمتر از ۳۰ هزار تومان بلیط چارتر تهران شیراز را بخرید. قیمت بلیط هواپیما برای پرواز چارتر خارجی هم مثل پروازهای داخلی در برخی ایام سال کاهش چشمگیری دارد. اگر خوش‌شانس باشید بلیط چارتر استانبول را می‌توانید با قیمتی حدود ۱۱۰ هزار تومان و بلیط پرواز چارتر گرجستان را با قیمتی حدود ۱۷۰ هزار تومان خریداری کنید.

کافه گردش علاوه بر پوشش کلیه مسیر‌های موجود، امکان رزرو بلیط هواپیما را با طی چند مرحله به شما می‌دهد. شما به‌راحتی می‌توانید با یک جستجو لیست کاملی از پروازهای چارتر و سیستمی را مشاهده کنید و با انتخاب ارزانترین بلیط هواپیما برای مسیر دلخواهتان خرید بلیط هواپیما را با اطمینان خاطر انجام دهید.

انتخاب بهترین هتل

در بخش دیگری از وب سایت کافه گردش میتوانید بهترین هتل های شهرهای پرطرفدار و توریستی داخلی و خارجی را مشاهده کنید.

در این بخش اطلاعات کاملی برای هتل ها ارائه شده است تا ما بتوانیم بهترین هتل را با توجه بودجه و سلیقه خود انتخاب کنیم . در گالری تصاویر ساختمان هتل ، اتاق‌ها و بخش‌های مختلف آن را مشاهده کنید، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل و موقعیت هتل در شهر را بررسی کنید و در نهایت با توجه به امکانات آن می‌توانید بهترین هتل را انتخاب کنید.

برای بررسی قیمت های چارتری و خرید بلیط هواپیما، همچنین استفاده از امکانات کافه گردش به وب سایت cafegardesh.com مراجعه کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688402