لرستان در بین استان‌های برتر کشور در حوزه فعالیت های نمایشی

در سمینار دو روزه چشم انداز تئاتر ایران، انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان ، این استان در بین استان های برتر کشور در حوزه فعالیت های نمایشی جزو چهار استان برتر کشور معرفی شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این سمینار دو روزه که با حضور معاونین هنری و مسئولین دبیرخانه های تئاتر ادارات کل کشور و مسئولین انجمن های هنرهای نمایشی برگزار شد ، استان لرستان در زمینه ی برگزاری کارگاههای آموزشی،پاسخ دهی سریع وبموقع به مکاتبات ومواردخواسته شده مرکز،پیگیری مطالبات ، همچنین برگزاری موفقیت آمیز و بدون کمترین حاشیه انتخابات و بروز بودن سامانه اطلاع رسانی ودرج اخباربصورت آنلاین درفضاهای مجازی ورسانه ای به عنوان نمونه و یکی از چهار استان برتر کشور معرفی گردید .

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی در سخنان خود در آغاز این سمینار ، با بیان اینکه تمام کارهایی که در حوزه نمایش انجام می‌شود در نهایت باید منجر به تولید تئاتری شود که در حوزه فرهنگی تاثیرگذار باشد، گفت: ما نمی‌خواهیم انجمن‌هایی داشته باشیم که صرفا کار مالی می‌کنند، و اتفاقا مبنای اینکه انجمن‌ها انتخابی بشوند این بوده که در کارها از خلاقیت و توانمندی هنرمندان تئاتر استفاده کنیم. در واقع باید به جایی برسیم که جلسات بعدی ما تنها به مسائل مالی مربوط نباشد و حول محور مفاهیم تاثیرگذاری و جایگاهی که تئاتر باید در تمام استان‌ها داشته باشد، بچرخد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =