مشاور رئیس مجلس گفت: جلسه دیدار رییس‌جمهور و فرماندهان سپاه ابتکار بسیار خوبی بود و از رئیس جمهور هم باید تشکر کرد که با‌ رویی گشاده نسبت به ذخایر نظام برخورد کردند.

منصور حقیقت‌پور نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در رابطه با دیدار رییس جمهور و فرماندهان سپاه به خبرانلاین گفت: نشست رئیس جمهور و فرماندهان سپاه نشانه خوبی است چرا که برخی در ایام انتخابات تلاش کردند تا اختلافاتی را ایجاد کنند اما این نشست آب  پاکی را بر دست آنها ریخت. 

او با تاکید بر اینکه سپاه رکن بی بدیل نظام است گفت: هر دولتی در نظام جمهوری اسلامی ایران می تواند از ظرفیت بالای سپاه استفاده کند و اینگونه جلسات می تواند تمام توطئه هایی  که از بیرون طراحی می شود برای ایجاد شکاف میان دولت و سپاه را خنثی می کند و سپاه به عنوان بازوی قدرتمند نظام برای انجام هر گونه ماموریت آمادگی کامل دارد. 

او با تاکید بر اینکه سپاه به عنوان واکسیناسیون مملکت در برابر تهدیدها محسوب می شود گفت: این جلسه ابتکار بسیار خوبی بود و از رئیس جمهور هم باید تشکر کرد که با رویی گشاده نسبت به ذخایر نظام برخورد کردند، امیدوارم حاصل این جلسات هم افزایی بیشتر، حل مشکلات و وحدت بیشتر در کشور باشد.

حقیقت پور در پایان خاطرنشان کرد: این جلسه نشان داد علی رغم فضا سازی ها آنچه از اهمیت درجه اول برخوردار است امنیت و منافع ملی کشور است و در این عرصه تمام ارکان نظام با یکدیگر متحد و هماهنگ هستند. 

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    11 5
    دولت روحانی هیچوقت با سپاه مشکلی نداشته و هیچ خصومتی وجود نداشته که حالا این دیدار عجیب بوده باشه. حرف حساب روحانی اینه که سپاه در سیاست و اقتصاد دخالت نکنه. و این مساله حرف کاملا معقولی هست.
    • مصطفی A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
      1 4
      اولا اگه سپاه در کارهای عمرانی وارد می شود به درخواست خود دولت بوده و کارهای دولت رو پیش می بره .و درضمن ارتش آمریکا هم در امور عمرانی و ساخت و سازهای زیربنایی نقش آفرینی می کند.پس براحتی ارکان اقتدار کشور رو تخریب نکنیم .
    • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
      3 1
      ارتش آمریکا وارد کارهای عمرانی میشه ولی جای شرکتهای خصوصی رو تنگ نمیکنه و وارد سیاست هم نمیشه.
  • بی نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    8 1
    كيهان و شريعتمداري الان ناراحت ميشوند