اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری پرداخت 218 میلیارد ریال تسهیلات در قابل ' طرح رونق تولید ' به 30 طرح و واحد تولیدی در استان را تصویب کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: این تعداد طرح برای 360 نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.
سید نعیم امامی افزود: این تسهیلات در صورتی به طرح و واحدهای تولیدی و صنعتی تعلق می گیرد که به واسطه آن حداقل 10 درصد اشتغال و 10 درصد میزان تولید افزایش یابد.
وی همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی و بانک ها برای جذب تسهیلات در قالب طرح رونق تولید، به طرح و واحدهای تولیدی در استان پرداخت می شود، را خواستار شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست سهم تسهیلات فراگیر اشتغال را 8 هزار و 420 میلیارد ریال عنوان کرد.
قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری و مشارکت اقتصادی در این استان، سهم چهارمحال و بختیاری با 4.2 درصد محاسبه شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سیستم بانکی و بخش خصوصی باید با همگرایی یکدیگر در جذب این میزان اعتبار که فرصت بسیار مطلوبی برای ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری استان است، حرکت انقلابی داشته باشند.
سلیمانی دشتکی ادامه داد: مطابق قرارداد سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور با یکی از شرکت های تولیدی پوشاک این شرکت در چهار استان از جمله چهارمحال و بختیاری 2 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند.
به گفته وی، مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری باید راهگشای مشکلات اشتغال در استان باشد.
گفتنی است ، در این نشست مشکلات تقسیط بدهی، وثیقه بانکی، بدهی مالیات و تامین اجتماعی 5 طرح تولیدی و صنعتی در استان بررسی و راهکار ارائه شد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =