۰ نفر
۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
«جریان» برنامه جریان‌سازی می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مجری برنامه گلخانه اعلام کرد برنامه جریان چالشی است و مشکلات و آسیب های اجتماعی را بررسی می‌کند.

شاهین جمشیدی مجری برنامه «جریان»، در خصوص این برنامه گفت: «برنامه «جریان» به تهیه کنندگی فرشاد شکیبی است که پیش از این برنامه شوک را روی آنتن داشت.»

او افزود: «این برنامه بسیار چالشی است و در حوزه فرهنگی و اجتماعی ورود قوی دارد. آسیب های اجتماعی را مطرح می کند و تفاوتی که با سایر برنامه ها دارد، این است که لحن صریح تری دارد.»

مجری برنامه «گلخانه» عنوان کرد: «برنامه جریان در کنار لحن صریح سعی کرده است٬ پیگیری هم داشته باشد. ما سوژه های مطرح شده را پیگیر هستیم.»

او افزود: «این هفته برنامه سوم جریان روی آنتن رفت. ما دو هفته را به موضوع اعتیاد و کارتن خوابی اختصاص دادیم. در کنار حرف‌های تکراری و کلی برای اولین بار در تلویزیون صحبت هایی مطرح شد که مردم در این خصوص بیشتر مطلع شدند و راهکار خوبی ارائه شد. به همین خاطر تلویزیون از این طریق به رسالت خود عمل کرده است و جامعه آمادگی پذیرش این موضوعات را بیشتر خواهد داشت.»

جمشیدی در خصوص اجرای این برنامه عنوان کرد: «من برنامه های اجتماعی اجرا می کردم؛ البته سال 86 برنامه محرمانه که چالشی بود را اجرا داشتم اما صراحت برنامه جریان را دوست دارم و نگاه مدیران شبکه و سازمان صدا وسیما نسبت به این برنامه پشتوانه خوبی است.»

او در خصوص استقبال مخاطبان بیان کرد: «در این سه برنامه بازخوردهای خوبی داشتیم. البته ما انتظار نداریم کل جامعه را تحت تاثیر قرار بدهیم. چراکه سومین قسمت از این برنامه پخش شده است اما جریان برنامه جریان سازی خواهد شد.»

جمشیدی خاطرنشان کرد: «ما از همه مدیران دعوت می کنیم در این برنامه حضور پیدا کنند و آسیب شناسی داشته باشیم. ما بحث، دعوا و چالش بیهوده نداریم بلکه می خواهیم مسئله را مطرح کنیم و به دنبال راه حل و راهکار بگردیم.»

58244

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =