۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کرج شهرداری مدبر و دلسوز می خواهد

غدیر مهدوی عضو شورای اسلامی شهر کرج؛ ضمن تبریک به دکتر نصیری شهردار جدید این کلانشهر در دوره پنجم شورا خواستار مدیریت دلسوزانه و مدبرانه از وی شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،غدیر مهدوی : کلید توسعه و آبادانی شهرمان اکنون در دستان شما قرار گرفته است. مردم شهر از شلوغی و بی نظمی خسته اند و منتظر دستان توانمندی هستند که آرامشی در شهر ایجاد کند. آلودگی هوا تنفس را سخت کرده است، مردم هوای پاک طلب می کنند.
مردم می خواهند شهریاری مدبر چرخ های قطار شهری را به گردش درآورد. مردم از ترافیک خسته کننده به ستوه آمده اند و از اینکه عمر گرانبهاشان پشت چراغ ها هدر می رود ناراحتند. رانندگان از سرعت گیر های آزار دهنده که جریمه انسان های قانون مدار بخاطر افراد قانون گریزند، رنج می برند و وجود آنها را توهین به خود می دانند.
فرهیختگان توجه بیشتری به کسب درآمد پایدار، فرهنگ، محیط زیست و فضای سبز، جمع آوری و بازیافت صحیح پسماند و کسب درآمد از آن، بکار گیری سرمایه های بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری خارجی در انجام پروژه های شهری را از شهردار توانمند و باتجربه خود طلب می کنند.
مبارزه با فساد و رانتخواری، شفافیت، شایسته سالاری در انتخاب مدیران، جلوگیری از توسعه نامتقارن و توزیع ناعادلانه امکانات و رسیدگی به مناطق محروم و پرجمعیت، خواست قلبی دلسوزان شهر است.
اندیشمندان شهر از شما می خواهند نگرش علمی و آینده نگری را مصدر تصمیمات خود سازید ، زیرا تنها راه نجات از اهریمن عقب ماندگی و توسعه نایافتگی دست یازیدن به علم و دانش و بهره‌گیری وافر از آنست.
حقیر به عنوان عضوی از شورای شهر سوگند می خورم که همراه شما برای آبادانی شهرمان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهم کرد.
دست در دست هم نهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =