کریمی، دایی و تاج به جای مصاحبه و بیانیه، حضوری صحبت کنند

بهتر است مهدی تاج و علی کریمی به جای بیانیه دادن و مصاحبه کردن، مقابل هم بنشینند و صحبت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک بار دیگر علی کریمی با یک مصاحبه، سر و صدا به پا کرد. البته صحبت های او، احتمالا حرف دل خیلی دیگر از اهالی فوتبال است. اینکه در مجموعه فدراسیون فوتبال و سطوح بالای مدیریتی فدراسیون ایرادهایی وجود دارد، جای کتمان ندارد. اصلا در هر مجموعه ای نقص هایی وجود دارد که مدیران آن مجموعه کارشان برطرف کردن همان نقص هاست.
اما کریمی خودش هم می داند که همه این نقص ها متوجه شخص رئیس فدراسیون فوتبال نیست. آنجا که جادوگر فوتبال ایران حرف از پاداش صعود به جام جهانی را می زند، ارتباطی به مهدی تاج پیدا نمی کند. رد پایی از مهدی تاج در این پاداش ها دیده نمی شود. کریمی هم اگر حرفی می زند، قطعا از سر دلسوزی است. بخش زیادی از حرف هایی که او می زند هم درست است.
اما این فدراسیون، فدراسیونی نیست که بتوان خیلی از آن ایراد گرفت. مسیری که فدراسیون می رود، مسیر درستی است. اینکه سایت فیفا هم از ایران تمجید می کند، اتفاق کمی نیست. به فدراسیون ایران لقب 5 ستاره داده اند، چون 5 نماینده در 5 جام جهانی مختلف دارد.
با این حال، همه می دانند که فدراسیون هم ایرادهایی دارد که کریمی هم به آن ها اشاره کرده است. اما برای حل این مشکلات و ایرادها بهتر است راهی دیگر انتخاب شود. اینکه علی کریمی مصاحبه کند و فدراسیون هم بیانیه بدهد که کریمی دوباره جواب بیانیه را بدهد، راه حل صحبت کردن درباره این مشکلات نیست. اصولا هیچ مشکلی هم با این روش حل نمی شود. سابقه هم نداشته که نتیجه چنین جدل هایی در فضای رسانه ای، نتیجه ای سازنده برای فوتبال ایران داشته باشد.
شاید بهتر است تاج به عنوان نفر اول فوتبال ایران، از علی کریمی و حتی علی دایی که غیر مستقیم از کریمی حمایت کرده و از چند پیشکسوت دیگر فوتبال، دعوت کند تا در جلسه ای حضوری درباره این ماجرا صحبت کنند. این طوری امید بیشتری به پیدا کردن یک راه حل وجود دارد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =