تاسیس دو کمیته علمی و اجرایی با هدف توسعه و ترویج پژوهش در بیجار

معاون فرماندار شهرستان بیجار از تاسیس دو کمیته علمی و اجرایی با هدف توسعه پژوهش و ارتقای منزلت پژوهشگر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از بیجار، محمد حسین محبیان معاون فرمانداری شهرستان بیجار با ابراز همدردی با،بازماندگان منطقه غرب کشور وتسلیت به خانوادهای داغدیده آنان وگرامیداشت هفته پژوهش وفناوری در جمع نمایندگان دانشگاهای بیجار ونماینده آموزش وپرورش وسرپرست جهاد دانشگاهی عنوان داشت: اهمیت پژوهش بر همگان آشکار است ومی بینیم که امروزه کشورهایی که در سطح جهان در رده های بالای علمی قرار دارند به پژوهش بیش از بیش اهمیت می دهند.

وی گفت :نه تنها در این هفته که با نام پژوهش نام گذاری شده بلکه در تمام طول سال باید در عرصه پژوهش برنامه ریزی نموده وزیرساخت هارا فراهم آوریم.

معاون فرماندار از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان چراغ راه یاد کردوعنوان کرد: منویات مقام معظم رهبری و برنامه های انقلاب راه را برای ماروشن کرده اندوباید تمام تلاش را به کار بندیم تا بتوانیم در راه رسیدن به چشم انداز مطلوب که همان رقابت در عرصه علمی پژوهشی با کشورهای توسعه یافته است نقش موثری را ایفا کنیم.

این مقام مسئول گفت:دو کمیته علمی واجرایی تشکیل خواهد شد که اعضای آن با ساز وکارهای لازم آشنایی کامل را خواهند داشت و از پژوهشگران نیز حمایت به عمل خواهند آورد.

وی از رسالت ستاد حمایت از پژوهشگران تحت عنوان ترویج وتوسعه پژوهش وحمایت از پژوهشگران یاد کرد وبیان کرد:ستاد مذکور باید با هدف ارتقای منزلت پژوهشگر،ترویج امر پژوهش وحمایت از پژوهشگران این دیار فعالیت خودرا آغاز کند‌.

معاون فرماندارشهرستان بیجار ادامه داد:کمیته علمی شهرستان وظیفه دریافت اطلاعات وشناسایی طرح های برتر وانتخاب برترین پژوهشگر وداوری برعهده خواهد کمیته علمی خواهد بود وکمیته اجرایی نیز هماهنگی های لازم وبسترسازی لازمه را به انجام خواهد رساند.
وی در پایان عنوان کرد: مسئولین حاظر در جلسه برنامه های جامع ومفیدی را ساماندهی کرده وبا توجه به اهمیت پژوهش وفناوری این برنامه به صورت مداوم ادامه یابد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =