۰ نفر
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲

میزان نوشت: وزیرصنعت،معدن و تجارت در روز پایانی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران با حضور در غرفه سایپا در جریان آخرین دستاوردهای این گروه خودروسازی قرار گرفت.

 محمد شریعتمداری و هیئت همراه با حضور در نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا ، کوییک؛ جدیدترین محصول سایپا را مورد ارزیابی قرار داد.

در حاشیه این بازدید، وزیر صنعت ضمن سوار شدن بر خودروی کوییک، از آخرین دستاوردهای گروه خودروسازی سایپا مطلع شد و در جریان جدیدترین امکانات این خودرو و زمان ورود به بازار آن قرار گرفت .

بر اساس اعلام گروه خودروسازی سایپا فروش خودرو کوییک سایپا از 7 آذر ماه سال جاری به صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است که این خودرو تازه وارد هاچ بک در چهار مدل به بازار عرضه خواهد شد که از گیربکس دنده اتومات و دستی در طراحی این خودرو استفاده شده است.

"کوییک" که موتور ١٥٠٣ سی سی را زیر کاپوت خود حس می‌کند، حداکثر قدرت ٨٧ اسب بخار و حداکثر گشتاور ١٢٨ نیوتن بر متر را به راننده و سرنشین هدیه می‌دهد.

این خودرو که از استاندارد یورو ٤ بهره می‌برد مصرف سوختی در حدود ٧ لیتر در هر ١٠٠ کیلومتر را دارد که ظرفیت باک آن ٤١ لیتر است.

استارت خودروی کوییک توسط شریعتمداری/ زمان ثبت نام اعلام شد

استارت خودروی کوییک توسط شریعتمداری/ زمان ثبت نام اعلام شد

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    3 0
    با چه قیمتی؟
    • مهندس A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      3 0
      دوستان یه نصیحت برادرانه کاملا تخصصی و سند دار . گیربکس cvt چینی نه اتریشی مونتاژ زنجان است . پانچ یه شرکت مستقل دانش بنیان بدون تجربه کاریبرخلاف نیسان است بیشتر تولیداتش برای بازار چین است دارای استهلاک و قیمت قطعه بالا است . معمولا اولین خرابی گیربکس مربوط به پارکی تسمه است که منجر به تعویض کل گیربکس می شود چون تکه های پاره شده آهنی تسمه باعث اسیب به کل گیربکس چند میلیونی می شود
  • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    2 0
    هنوز هم این ثبت نام کردن و پول گرفتن از مردم تموم نشده برای دادن ماشینهای پکستنی این مردم با ثروت این کشور هنوز حق انتخاب ندارند