عملیات "نجات تخم‌مرغ" در کرمانشاه!

ایسنا نوشت:قائم مقام موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی از برگزاری دومین دوره مسابقه استانی چالش جاذبه(نجات تخم مرغ) در کرمانشاه خبر داد.

مسلم حدیدی گفت: دومین دوره مسابقه استانی نجات تخم مرغ در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی(دوره متوسطه) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه هفته پایانی بهمن ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقمندان تا 12 بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه سایت www.jdku.ac.ir برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

حدیدی با اشاره به ظرفیت محدود ثبت‌نام برای شرکت در این دوره مسابقات، گفت: شرکت در این دوره مسابقه برای همه دانشجویان و دانش‌آموزان آزاد است و اعضای گروه‌های شرکت‌کننده باید سه تا چهار نفر بوده و هر گروه امکان طراحی تنها یک سازه را دارد.

قائم مقام موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی در خصوص نحوه برگزاری مسابقه، گفت: در این مسابقه باید سازه‌ای طراحی شود که بتواند تخم مرغ را بدون استفاده از چسب درون خود نگه داشته و با پرتاب از ارتفاع، در مدت مشخص و در مکان مشخص سالم به زمین رسیده و تخم مرغ نیز سالم بماند.

وی افزود: برگزاری این مسابقات علاوه بر محک زدن توان علمی دانشجویان و دانش آموزان، موجب ایجاد فضای شاد و مفرح در محیط علمی دانشگاه می‌شود. ضمن اینکه در شکوفایی خلاقیت افراد نیز موثر است.

حدیدی تصریح کرد: در پایان مسابقه با نظر داوران سه گروه در هر بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به عنوان گروه‌های برتر معرفی شده و به گروه اول مبلغ 700 هزار تومان، گروه دوم 500 هزار تومان و به گروه سوم 300 هزار تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه در محل موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واقع در سه راه 22 بهمن، گفت: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرایط ساخت سازه با شماره 31031-083 داخلی 661 تماس بگیرند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =