پایان سرقت از مغازه ها با دستگیری سارقان حرفه ای

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای سابقه دار مغازه در بابلسربا 12 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ عبدالله رضوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین در بابلسر گفت: در پی گزارشات واصله مبنی بر سرقت از مغازه ها، تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار ماموران کوپ و پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: در بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر با یک دستگاه خودرو پژو 206 sd به رنگ سفید با شگردهای خاصی اقدام به سرقت از مغازه ها می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر تصريح کرد: در تحقیقات پلیسی و بررسی های میدانی خودرو مورد استفاده سارقین که قبلا بصورت واهی اعلام سرقت پلاک آن شده بود مورد شناسائی واقع، با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه سارقین در منزل خود دستگیر شدندو خودرو مذکور که در پارکینگ منزل سارق پارک شده بود توقیف شد.
این مقام انتظامی در ادامه افزود: مقادیر زیادی از اقلام مسروقه از سارقین کشف و در تحقیقات و بازجویی های پلیسی، متهمین به 12 فقره سرقت از مغازه شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ رضوانی در پایان ضمن هشدار به صاحبان صنوف و مغازه داران از آنان خواست تا حد امکان محل کسب و کار خود را به ابزارهای ایمنی و دوربین های مدار بسته تجهیز نمایند.

۴۸
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =