سرمربی استقلال گفت: می خواهیم سه امتیاز بازی با استقلال اهواز را بگیریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اهواز گفت: «برخلاف اینکه می گویند استقلال بازی ساده ای دارد، احساس می کنم بازی سختی داریم. استقلال اهواز تیمی دونده است. ما می خواهیم سه امتیاز را بگیریم و صدر جدول را حفظ کنیم.»
مظلومی درباره عدم جذب بازیکن جدید توسط استقلال گفت: «نیم فصل دوم همیشه سخت است. ما درخواست جذب یک بازیکن را دادیم که هنوز پرونده اش بسته نشده. بعضی ها نمی خواهند تست فنی بدهند و ما چون قبلا روی این موضوع لطمه خوردیم دنبال کسی هستیم که چند جلسه با تیم کار کند و بعد نظر بدهیم. اگر هم کسی را جذب نکنیم با همین نفرات ادامه می دهیم.»
سرمربی استقلال درباره دفاعی بودن تیمش مقابل ذوب آهن گفت: «من از نیمه اول راضی نبودم. ولی از نتیجه مقابل ذوب آهن راضی هستیم. بازی بعد از 40 روز استراحت سخت است.»
مظلومی درباره غیبت رحمتی در مسابقه با استقلال اهواز گفت: «به من گفتند مهدی عمدی کارت گرفته که گفتم نه عمدی نگرفته. انتقادی از رحمتی نکردم. از رحمتی تشکر می کنم که یک ماه و اندی تلاش کرد و خودش را به بازی رساند. حیف شد که نیست. البته ما طالبلو را داریم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =