ایسنا نوشت: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه دانشجویان نیاز به محیط آزاد و حرکت آزادانه دارند، گفت: برخوردهای انضباطی پاسخ دانشجوی امروز نیست و وزارت علوم باید پرونده ستاره شدن دانشجویان را به طور کامل حذف کند.

محمدرضا عارف در جشن روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد، بی‌تفاوتی جنبش دانشجویی نسبت به برخی از رویدادها را خطرناک خواند و افزود: اگر دانشجو امروز بی‌تفاوت باشد فردا که مسئولیتی را می‌پذیرد چگونه عمل می‌کند.

عارف با اشاره به اینکه دانشجو باید مطالبه گر بوده و انتقاد سازنده داشته باشد، ادامه داد: دانشجویان اهل فکر و علم هستند که شایسته تک‌بعدی شدن در محیط‌های آموزشی و اینکه فقط آموزش کلاسیک ببینند را ندارند.

وی آرمان‌گرایی، استکبارستیزی، روحیه انقلابی و عدالت‌خواهی را از مختصات جنبش دانشجویی برشمرد و افزود: قانون‌گرایی و اعتدال‌گرایی نیز وظیفه جنبش دانشجویی در دهه پنجم انقلاب است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی خلوص نیت، خلاقیت، امیدواری و نشاط، تلاش برای اعتلای کشور و مطالبه گری برای تغییر و اصلاح امور را به عنوان مسیری مستمر برای جنبش‌های دانشجویی ترسیم کرد.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    1 0
    یکی به میخ یکی به نعل