اعتمادآنلاین نوشت: یک عضو فراکسیون امید تاکید کرد: اینکه افرادی متعهد شدند که در لیست امید قرار بگیرند و بعدا در مجلس در فراکسیون امید قرار بگیرند اما در حال حاضر عهدشکنی کردند بر روی پایگاه رای آنها تاثیر دارد نه بر روی پایگاه رای اصلاح‌طلبان.

محمدرضا تابش عضو فراکسیون امید با اشاره به عدم انتشار لیست اعضای فراکسیون امید، گفت: اینکه هر فردی متعهد به تشکیلاتی باشد و تعهد تشکیلاتی را نادیده بگیرد از اخلاق و مروت به دور است. اگر کسانی هم مرتکب این موضوع و مسئله شده‌اند باید از خودشان بپرسید و من نمی خواهیم بیش از این راجع به این موضوع توضیح بدهم و حتی قصد نقد دوستان را هم ندارم. من موافقم که اسامی اعضای فراکسیون امید منتشر شود و این موضوع هیچ ایرادی ندارد.

این نماینده مجلس با انتقاد از حرکت های زیگزاگی برخی از نمایندگانی که در لیست امید بودند، تصریح کرد: رهرو آن نیست که گهی تندو گهی خسته رود رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود. زیگزاگ رفتن برای افراد پیامد خوبی ندارد و مردم هم تکلیف را نمی دانند. افراد باید مسیر مستقیم را بروند. در مسیر مستقیم یک جا سراشیبی است که حرکت کند می شود و در سرازیری حرکت تند می شود. اینکه افرادی با لیست امید آمدند و بعد راه دیگری را پیمودند مسلما این موضوع بر روی پایگاه رایشان تاثیر گذار است.

تابش با بیان اینکه منتشر نشدن لیست اعضای فراکسیون امید تاثیری بر روی پایگاه رای اصلاح‌طلبان ندارد، گفت: با انتشار اسامی اعضای فراکسیون امید افکار عمومی بضاعت ما را تشخیص می دهند که این امر بر روی عملکرد ما تاثیر دارد. اینکه افرادی متعهد شدند که در لیست امید قرار بگیرند و بعدا در مجلس در فراکسیون امید قرار بگیرند اما در حال حاضر عهد شکنی کردند بر روی پایگاه رای آنها تاثیر دارد نه بر روی پایگاه رای اصلاح طلبان.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =