مدیرکل سازمان حج و زیارت استان اصفهان با این درخواست که افراد متقاضی شرکت در پیاده‌روی اربعین باید هر چه زودتر در سامانه سماح ثبت‌نام کنند، گفت: هزینه روادید 40 دلار مشخص شده و این هزینه مبلغی است که سفارت و دولت عراق می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی زاهدی، با اشاره به هزینه روادید عتبات اظهار داشت: هزینه روادید 40 دلار مشخص شده و از ابتدای شهریور هم ثبت‌نام در سامانه سماح آغاز شده است و تا دو یا سه روز قبل از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این هزینه مبلغی است که سفارت و دولت عراق می‌گیرد و تلاشی برای برداشتن آن انجام نشده است؛ ستاد مرکزی اربعین تصمیم‌گیری کلی برای نحوه برگزاری اربعین را بر عهده دارد اما در حج و زیارت نیز کمیته‌هایی وظایفی بر عهده دارند که هر کدام در حال انجام وظایف خود برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه هستند.

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: توصیه می‌کنیم کسانی که متقاضی شرکت در پیاده‌روی اربعین امسال هستند هر چه زودتر در سامانه سماح ثبت‌نام کنند و کار را به روزهای پایانی موکول نکنند تا بتوانیم مدارک این افراد را دریافت کنیم و ویزای آن‌ها را هرچه زودتر صادر کنیم.

وی ادامه داد: این ویزاها برای اربعین به صورت یک ماهه صادر می‌شود، فعلاً در مرحله ابتدایی ثبت‌نام انجام می‌شود، هزینه و مدارک را نیز تحویل می‌دهند، دفتر کنسول موقت نیز در مهرماه در اصفهان مستقر می‌شود و ویزاها صادر خواهد شد.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =