عملیات برف‌روبی معابر شهری اردبیل ادامه دارد

شهردار اردبیل گفت: باتوجه به اینکه سه روز از بارش برف در سطح استان اردبیل می‌گذرد اما همچنان برف‌روبی و پاکسازی معابر اصلی شهری توسط ماموران شهرداری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جلسه مدیریت شهری در اردبیل اظهار داشت: چند روز پیش شاهد بارش برف نسبتا سنگین در سطح استان اردبیل بودیم که این بارش در شهرهای مختلف استان علاوه بر ایجاد مشکلاتی در سطح شهر سبب انسداد بسیاری از راه‌های روستایی شد که در سطح شهر اردبیل نیز تردد وسایل نقلیه و عابران مختل گردید اما با گذشت سه روز از بارش سنگین برف در اردبیل برف‌روبی، عملیات نمک‌پاشی و پاکسازی برخی از معابر اصلی شهر اردبیل همچنان به قوت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال‌حاضر نیروهای خدماتی شهرداری اردبیل با تلاش مستمر به برف‌روبی و پاکسازی معابر شهر می‌پردازند، افزود: پاکسازی آبراه‌ها جهت پیشگیری از آب گرفتگی احتمالی در صورت افزایش دمای هوا از جمله اقدامات انجام شده در حوزه منطقه دو شهرداری اردبیل است که در مناطق چهارگانه شاهد اجرای این عملیات با اهتمام و تلاش مستمر نیروهای خدماتی شهرداری هستیم.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه بارش برف اخیر در سطح شهر اردبیل آسیب جدی به آسفالت شهری وارد نکرده است، گفت: خوشبختانه کیفیت آسفالت شهری استفاده شده در معابر اصلی و محلی شهر اردبیل بسیار بالا بوده و در این زمینه شاهد هیچ گونه آسیب وارده به این آسفالت در منطقه مشخصی از شهر اردبیل نیستیم.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه تمامی ماشین‌آلات سبک و سنگین شهرداری اردبیل در چند روز در خدمت‌رسانی به مردم بدون وقفه در حال فعالیت هستند، اظهارکرد: در این چند روز حدود 200 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین شهرداری اردبیل به صورت تمام وقت به عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی در سطح شهر اردبیل مشغول بودند که این عملیات همچنان در برخی از مناطق چهارگانه شهر اردبیل ادامه دارد.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه فضای سبز نظیر کاشت درخت و گل در بوستان محلات مختلف اردبیل نیز تصریح کرد: کانال جمع‌آوری آب های سطحی نیز با اعتبار 500 میلیون تومان در سال 94 و حدود 700 میلیون تومان در سال 95 در راستای سری برنامه‌های شهری شهرداری اردبیل اجرا شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نیز عملیات اجرایی این پروژه تداوم دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =