استان سمنان موفق به کسب رتبه برتر در ششمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت شد

رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه برتر توسط این سازمان در ششمین جشنواره کشوری پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، مهدی میرکو با اعلام این خبر گفت: بر اساس شاخص های ارزیابی و پس از بررسی های کارشناسان وزارت متبوع ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان برای دومین سال متوالی توانست رتبه نخست و برتر جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت را به خود اختصاص دهد.
وی ضمن اشاره به شاخص های ارزیابی در این جشنواره تصریح کرد: اجرای دوره های آموزشی جهت واحد های صنعتی و معدنی و صنوف ، صدور جواز و پروانه فنی و مهندسی ، اجرای دوره های مربوط به اصناف و بازاریان در حوزه بهداشت و اجرای قانون نظام صنفی ، اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی ، پسا دکتری صنعتی از شاخص های ارزیابی در ششمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت بود.
رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: اجرای موفق طرح های پژوهشی واحدهای فنی و مهندسی و همکاری با دانشگاه های سطح استان بمنظور ارتباط صنعت با دانشگاه ، صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه جهت واحد های صنعتی و همچنین ثبت جهانی دو محصول تجاری استان (گچ و پسته) از مهمترین دلایل کسب رتبه برتر توسط این استان در سطح کشور بوده است .
میرکو اضافه کرد: اختتامیه ششمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت در تهران برگزار شد که از سوی معاون محترم آموزش ، پژوهش و فناوری وزارت متبوع ، از تلاشهای مهندس بهروز اسودی رئیس محترم سازمان و کارکنان حوزه آموزش ، پزوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تقدیر شد .
در بخشی از این پیام تقدیر آمده است:
ریاست محترم سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان
پیشرفت و توسعه صنعتی کشور و دستابی به اهداف و برنامه های علمی و پرورشی بخش تولید و تجارت ، حاصل تلاش و مساعدت متخصصین و اندیشمندانی است که با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و توان در راه تحقیق ، پژوهش و توسعه فناوری لحظه ای از هیچ کوششی دریغ نکردند.
بدینوسیله کسب عنوان : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برتر را در ششمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت در سال 1396 که به اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال مزین گردیده است تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان توفیقات روزافزون شما را مسئلت می نمائیم.
دکتر برات قبادیان
رئیس ستاد ششمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت
و معاون آموزش ، پژوهش و فناوری

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =