کروش: منچستر قهرمان جام ملت های آسیا می شود!/ خبری از تخفیف به فدراسیون ندارم

کارلوس کروش شایعات مطرح شده در مورد تخفیف 30 درصدی اش به فدراسیون فوتبال را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از آنکه ایران از راه یابی به جمع 4 تیم برتر جام ملت های آسیا بازماند، به نظر می رسد که سرنوشت این جام اهمیت زیادی برای سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران ندارد. کارلوس کروش امروز در پاسخ به خبرنگارانی که از او در مورد بازی فینال جام ملت های آسیا سوال پرسیدند، به شوخی و شاید هم تمسخر گفت: «منچستر قهرمان جام ملت های آسیا می شود.»

صبح امروز جلسه ای بین علی کفاشیان و کارلوس کروش در مورد اتفاقات و عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا 2015 برگزار شد که در پایان کروش درباره مصاحبه روز قبل کفاشیان درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خوبی بود و درباره مسائل مختلف صحبت کردیم اما من نمی‌دانم آقای کفاشیان در مصاحبه چه صحبت هایی را انجام داده است، در جلساتی که برگزار کردیم مسائل مختلفی بررسی شد اما در مورد این مسائلی که گفتید صحبتی انجام نشده است.

کروش در مورد تخفیف 30 درصدی به فدراسیون افزود:درباره این شایعات اطلاعی ندارم من با فدراسیون قرار داد دارم و از تخفیف خبری ندارم و علاقه ای هم ندارم در این باره صحبت کنم.
همچنین کروش درباره بندی از قراردادش مبنی بر اینکه اگر جز سه تیم برتر جام نشود قراردادش فسخ می شود گفت: ما فقط درباره مسائل تیم صحبت کردیم و نظری دراین باره ندارم.
سرمربی تیم ملی فردا به مرخصی می رود و گفت: الان همه به استراحت نیاز داریم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    35 82
    پول مفت میگیره و باخت پشت باخت میاره و به همه توهین میکنه و مسخره بازی هم در میاره... ایران کوتیه به خدا...
  • بی نام RO ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    وقتی تو‌هم جامعه فوتبالی ما را فراگرفته ، بایدم به تمسخر بگه منچستر قهرمان جام ملت های آسیا می شود. رجوع کنید به 4 سال پیش بازی ایران و برزیل ، سرمربی افشین قطبی ، دژاگه ، قوچان‌نژاد ، جهانبخش ، آزمون نداشتیم ، دفاعی بازی نکردیم ، 3 بر صفر به نفع برزیل ، البته در دقیقه 5 این دیدار توسط محمد غلامی دروازه برزیل را باز کردیم اما داور اماراتی این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. نتایج جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ قطر ایران 2 ، عراق یک ایران 1 ، کره شمالی صفر ایران 3 ، امارات صفر یک‌چهارم پایانی: کره جنوبی 1 ، ایران 0 ، تعریف و تمجید رسانه‌ها و فاکتور شانس هم نداشتیم.
  • بی نام A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    بی معنی.
  • محمود A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    کروش پولکی
  • بی نام A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    اره تو کمک مربی منچستر بودی... باشه بهش میگم
    • بی نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
      28 28
      آنالیزور بوده و انالیزور خوبی هم بوده ولی از لحاظ مربی گری هیچ وقت موفقیتی نداشته
  • farzin IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    49 34
    آقا دوباره رفت .یکسال دیگه برمیگرده و 10 روزی لیگ رو تعطیل میکنه و دوباره میره. اینجا هم که حامیاش از رسانه ها تا بازیکنان پاچه خوارش آماده اند فقط ازش تعریف کنن.بدبختی ما همینه
  • علی A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    24 53
    کی روش حرفه ای فقط خودت خودت خودت
  • مهدی IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    1 2
    کیروش سرمربی حداقل هاست یعنی اینکه ما میتونیم بریم جام جهانی ولی نمیتونیم نتیجه بگیریم,ما توی جام ملتها از گروهمون بالا میریم ولی نمیتونیم بریم جز چهار تا تیم این یعنی اینکه اطلاعات فنی کیروش در همین حد میباشد البته واسه رئیس فدراسیون ما که هنوز فرق کرنر و آفساید رو نمیدونه هم خیلی زیاده چون اون اخرش با کلک و دروغ و خنده جواب مردم رو میده,حالا که داریم در سطح جهانی پول میدیم باید مربی جهانی هم داشته باشیم مثل ولاسکو و کواچ در والیبال