۰ نفر
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱

سیدجلال حسینی با سروصدای زیادی از پرسپولیس جدا شد. پولش را ندادند و در روزهای آخر نقل و انتقالات به تیم الاهلی قطر پیوست.

به گزارش خبرورزشی؛جدايي او از پرسپوليس براي هواداران سخت بود. سيدجلال به جايي رفت كه هم آرامش داشت و هم پول. او به‌موقع پولش را مي‌گرفت و مي‌گيرد و خبري از حاشيه‌ها نيست اما ظاهراً اين آرامش هم باعث نشده او به پرسپوليس فكر نكند. خبرهاي رسيده از قطر حكايت از آن دارد كه سيدجلال فكر بازگشت به اين تيم را در سر مي‌پروراند. قرارداد اين بازيكن در پايان فصل با الاهلي به پايان مي‌رسد و حسيني در اين انديشه است كه اگر وضعيت پرسپوليس سر و سامان بگيرد، به اين تيم بازگردد. سيدجلال اين موضوع را به زبان آورده و منتظر است تا ببيند سرانجام چه اتفاقي براي باشگاه پرسپوليس رخ مي‌دهد.

او از قطر پيگير اخبار و اتفاقات اين باشگاه است و رابطه خود را با پرسپوليسي‌ها هم قطع نكرده است. او با بعضي از بازيكنان تيم از جمله محسن بنگر و محمد نوري در تماس است. سيدجلال نتوانسته علاقه‌‌اش براي بازگشت دوباره به پرسپوليس را كتمان كند و هيچ بعيد نيست فصل آينده و در صورت مشخص شدن تكليف باشگاه، دوباره پيراهن قرمز را بر تن كند. سيدجلال به سن و سالي رسيده كه دوست دارد در فصل‌هاي آخر بازيگري‌‌اش در كنار پرسپوليس باشد. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =