رییس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان این‌که دولت باید اتحاد خود را حفظ کند و یکپارچه شود، گفت: «ترامپ دیوانه در کاخ سفید نشسته و این حرف‌ها را می‌زند.»

اسدالله عسگراولادی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره تاثیر سخنان اخیر دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا روی اقتصاد ایران اظهار داشت: «این صحبت‌ها و این روش‌ها روی اقتصاد ایران اثری نخواهد گذاشت.»

وی با بیان این‌که آمریکا 30 سال است که این روش‌ها را دنبال می‌کند و به نظر من، ترامپ یک دیوانه است، افزود: «مساله ما، بانک‌ها هستند که به نظر نمی‌رسد بانک‌های اروپایی از آنها تبعیت کنند. تا این ساعت اروپایی‌ها به اظهارات ترامپ «نه» گفته‌اند.»

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین تصریح کرد: «تحریم آمریکایی‌ها 30 سال است که ادامه دارد و ترامپ چیز جدیدی نگفته است. ترامپ واقعا یاوه گفته است.»

عسگراولادی عنوان کرد: «تنها راه ما برای بهبود اقتصاد، اجرای اقتصاد مقاومتی، افزایش تولید و اشتغالزایی است. ما باید اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنیم.»

وی متذکر شد: «ما در حال حاضر در منطقه صاحب حرف شده‌ایم و به همین دلیل آمریکایی‌ها می‌خواهند سنگ جلوی پای ما بیاندازند. ما باید کاملا مقاومت کنیم.»

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان این‌که دولت نیز باید اتحاد خود را حفظ کند و یکپارچه شود، خاطرنشان کرد: «ترامپ دیوانه در کاخ سفید نشسته و این حرف‌ها را می‌زند.»

 

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    1 0
    اروپا در عمل ما را تحریم کرده تقریبا از نظر مالی و بانکی تحریم هستیم