کنسرت «آوای جزیره» در حالی در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های جزیره کیش روی صحنه رفت که مجید مظفری به عنوان راوی در بخش‌هایی از این کنسرت به روی صحنه آمد و حمید حامی نیز خواننده مهمان این کنسرت بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنسرت گروه «آوای جزیره» جمعه شب در جزیره کیش به آهنگسازی و سرپرستی سهیل زمانیان روی صحنه رفت.

اجرای آثاری که خود زمانیان عمدتا آهنگسازی آنها را انجام داده بود، رپرتوار این کنسرت را شامل می‌شدند و مجید مظفری (بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون) در بخش‌های مختلف این کنسرت روی صحنه حاضر می‌شد و اشعاری از سهراب سپهری و نغمه مستشار نظامی را دکلمه می‌کرد.

حمید حامی نیز خواننده مهمان این گروه بود که چند قطعه از آثاری که سهیل زمانیان آنها را ساخته بود را روی صحنه اجرا کرد و مورد استقبال دوستداران موسیقی حاضر در سالن قرار گرفت.

زمانیان در انتهای این کنسرت نیز رو به حاضرین گفت: این کنسرت با پیام القای انرژی مثبت به مخاطب موسیقی و تزریق امیدو نشاط عمومی برنامه ریزی و هدفگذاری شده بود و در تلاش بود زیبایی‌های جهان را در کنار احساسی بکر از یک موسیقی بانشاط را خلق کند و شنونده با یک جال خوب از سالن خارج شود.

برای اجرای این کنسرت تدارک تمرینات متعددی در تهران و جزیره کیش در نظر گرفته‌شده بود و ترکیب نوازنده‌های این ارکستر، ترکیبی از نوازنده‌های سرشناس ارکسترهای قدیمی و به نام ایران و برخی نوازنده‌های جزیره کیش بود.

58241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =