نمایشگاه کتاب و مطبوعات در زنجان برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: متقاضیان حضور در سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان تا ٢٦ مهرماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ناصر مقدم در این باره به خبرآنلاین افزود: حضور رسانه‌ها در این نمایشگاه همزمان با نهمین نمایشگاه کتاب در محل مصلی برگزار خواهد شد و مطبوعات محلی، نمایندگی مطبوعات سراسری و رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی افزود: متقاضیان برای ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانند به کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: سومین نمایشگاه رسانه‌ها و مطبوعات استان و نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان، ١١ تا ١٧ آبان‌ در مصلی زنجان از ساعت ٣ بعد از ظهر تا ٩ شب برای بازدید علاقه‌مندان فعالیت خواهد کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نهمین نمایشگاه ناشران کشور در زنجان همزمان سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان، از ١١ تا ١٧ آبان در محل مصلی زنجان برگزار می‌شود.

 مقدم اظهار کرد: مهمترین موضوع این نمایشگاه تامین اعتبار برای برگزاری است که مقدمات آن فراهم شده و امروز آخرین مهلت ثبت‌نام ناشران کشوری برای حضور در این نمایشگاه بود.

وی از حضور ناشران خارجی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: امسال بخش ویژه کتب خارجی با یک موضوع مشخص در نمایشگاه فعالیت خواهد کرد و ساعت فعالیت این نمایشگاه از ٣ بعد از ظهر تا ٩ شب خواهد بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =