ارسال اولین محموله قطعات صفحه و ستون تولید شده به بازار

اولین محموله قطعات تولیدی صفحه و ستون روز گذشته به بازار این محصولات ارسال شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان: اولین محموله قطعات تولیدی صفحه و ستون روز گذشته به بازار این محصولات ارسال شد.

مهندس محمودپور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت پیامبر رحمت با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی کارگاه تولید اجزاء اسکلت فلزی علاوه بر افزایش چشم گیر ارزش افزوده سرورقهای خط تولید، شرکت فولاد اکسین خوزستان سهم اعظمی از محصولات فولادی مورد استفاده در ساخت اسکلت فلزی ساختمانی و صنعتی را به خود اختصاص داد. 

مهندس محمودپور با اشاره به اقدامات انجام شده در مورد این پروژه ابراز امیدواری کرد که با 

پیشرفت این کارگاه ظرفیت تولیدی آن به ۲۵۰۰۰ تن در سال برسد . 

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اهداف راه اندازی این طرح را توسعه سبد محصولات شرکت و جلو گیری از خام فروشی سرورق ها و کنترل عرضه و تقاضای بازار ورق و محصولات پایین دستی را بیان نمود.

لازم بذار است هم اکنون این کارگاه با یک شیفت کاری شروع بکار کرده است که با توجه به استقبال مشتریان، پیش بینی می گردد در آینده نزدیک شیفتهای بعدی تولید این کارگاه عملیاتی گردد.

طبق ارزیابی اقتصادی انجام گرفته، نرخ بازگشت سرمایه طرح ۱۶۶ درصد است. در این طرح با تکیه بر توانایی و ظریفیتهای ساخت داخل شرکت و همکاری واحدهای مجموعه ، هزینه سرمایه گذاری مورد انتظار به ۵۰درصد کاهش یافته است.

همچنین به گزارش روابط عمومی به نقل از واحد مدیریت اجرایی پروژه های این شرکت این کارگاه قادر به تولید تعداد ۱۸ محصول (انواع صفحه ستون) می باشد که در صنعت ساختمان سازی بکار می روند .

 

48

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =