دبیر برگزاری دوازدهمین جشنواره عکس دوربین نت در زنجان بر حمایت مسئولان استانی از برگزاری چنین برنامه هایی برای معرفی بیشتر هنر فاخر عکاسی تاکید کرد و گفت: حضور اساتید هنر عکاسی در زنجان زمینه رشد و ارتقاء آگاهی عکاسان استان را در پی دارد.

مرتضی الیاسی در گفتگو با خبرآنلاین افزود: حضور چند استاد صاحب نام هنر عکاسی در شهر زنجان رویداد مهمی بود که در سایه تعاملات و ارتباطاتی که با دوستان عکاس تهرانی داشتم، برگزار شد.
وی با اشاره به حضور کم رنگ اصحاب رسانه زنجان در این برنامه عنوان کرد: بخشی از این کارگاه ها درباره انتخاب عکس برای روزنامه و خبرگزاری توسط استاد امیر نریمانی بود که به رغم حضور پررنگ عکاسان خبری، شاهد استقبال کم رنگ خبرنگاران و دبیران سرویس های جراید و خبرگزاری های استان بودیم.
عکاس نام آشنای خبری شهر زنجان اضافه کرد: برگزاری چنین برنامه هایی در سایه حمایت ها در ارتقاء سواد بصری همشهری ها اثرگذار خواهد بود. برای نمونه راهنمایی و رانندگی برای نصب تابلوهای راهنمایی در نقاط مختلف شهر مجبور است، عنوان آن ها را قید کند ؛ در حالی که اگر سواد بصری شهروندی بالا برود، نیازی به نوشته نیست.
الیاسی یکی از ویژگی های ساختن شهر زیبا را نصب علائم زیباشناسانه عنوان کرد و ادامه داد: همکاری و تعامل نزدیک مدیریت شهری با هنرمندان بومی بخصوص عکاسان و بهره بردن از تجربیات آن ها در این زمینه اثرگذار خواهد بود.
دبیر برگزاری دوازدهمین جشنواره عکس دوربین نت در زنجان از همکاری خانه هنرمندان استان زنجان، شهرداری زنجان و نیز میراث فرهنگی در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد و یادآور شد: برای بالا بردن انگیزه اساتید و عکاسان برای حضور در این قبیل برنامه های مفید لازم است، حمایت های لازم انجام گیرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =