۰ نفر
۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

تیم زنجان عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی کشور در رده سنی امید را به خود اختصاص داد.

اکبر نوروزی ، دبیر هیات کاراته استان زنجان با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت: در پایان نخستین روز رقابت های کاراته قهرمانی کشور پسران در رده امید که به میزبانی استان اصفهان در سالن پیروزی برگزار شد، تیم زنجان با دو طلا، به مقام قهرمانی رسید.

وی با اعلام اینکه در این رقابت ها ۲۵۸ کاراته کا حضور داشتند، ادامه داد: گیلان با یک طلا، سه نقره و دو برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. مازندران با یک طلا و دو برنز در جایگاه سوم ایستاد. لرستان با یک طلا و یک برنز در رده چهارم قرار گرفت. قزوین با یک طلا پنجم شد. تیم های قم و تهران هر یک با یک نقره و یک برنز در رتبه ششم قرار گرفتند.

به گفته دبیر هایت کاراته استان ، در این رقابت ها، آذربایجان غربی با یک نقره هفتم شد و تیم های البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد نیز هر یک با یک برنز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

نوروزی در خاتمه صحبت هایش اضافه کرد: پس از سال ها رکود کسب عنوان قهرمانی تیم کاراته امید استان زنجان را در مسابقات قهرمانی کشور به اهالی خانواده بزرگ کاراته زنجان تبریک می گویم و امید آنکه این پیروزی ها با حمایت های سرشار تمامی مربیان و پیشکسوتان نوید بخش حضور دوباره زنجانی ها در تیم های ملی باشد.

 

 

۴۸
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =