۰ نفر
۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

میزان نوشت: رئیس هیات عامل ایدرو با بیان اینکه تصمیم هیت مدیره بر تغییرمدیرعامل سایپا بوده است، گفت: باید به سمتی برویم که کیفیت و رضایت مردم را بدست آوریم.

منصور معظمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سایپا با اشاره به اهمیت صنعت خودرو اظهار کرد: دولت در سایپا سهام حداقلی دارد ولی به عنوان یک صنعت استراتژیک، خودروسازی باید مورد حمایت دولت قرار گیرد که دولت در این زمینه هر گونه همکاری دارد.

رئیس هیات عامل ایدرو افزود: باید به سمتی برویم که کیفیت و رضایت مردم را بدست آوریم، البته روند افزایش شاخص‌ها  صعودی است ولی نیاز به سرعت بیشتری دارد که وظیفه مدیرعامل جدید ایجاد این سرعت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تصمیم هیت مدیره بر تغییرمدیرعامل سایپا بوده است تصریح کرد: وزارت صنعت معدن و تجارت در این زمینه دخالتی نداشته و علاقمندی هم ندارد دخالت کند و خوشحالیم کسی را مدیرعامل انتخاب کرده‌اند که رجاء واثق دارم ایشان که در صنعت خودرو موی سفید کرده و راه پیشرفت و توسعه در سایپا را با سرعت بیشتر ادامه خواهند داد.

 معظمی گفت: اصلاح ساختار در سایپا ضروری است و به سمت چابک سازی بیشتر در سایپا باید پیش برویم که موجب افزایش تولید و بهره وری و توسعه سایپا خواهد بود.

وی با اشاره به رقبای بالقوه سایپا در بازار گفت: باید استراتژی سایپا برای کسب سهم بازار افزایش یابد.

 

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    5 0
    نحوه برکناری با علت برکناری فرق میکنه. دلیل برکناری بوسیله هیئت مدیره چی بوده؟
  • عسل A1 ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    0 0
    حالا یادتون‌افتاده ؟ چند وقت دیگه دلیلش معلوم میشه
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    1 0
    میدونستید کشورهای عربی درامد حاصل از فروش شتر هاشون بیشتر از درامد خودروسازی ماست؟
  • احمد A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    0 0
    با سلام چرا این همه تغییر و تحول اخرش هیچ بازدهی ندارد کسانی که واقعا در کارشان خبره هستند هیچ موقع راس کار نگذاشتند و با این وضع خودرو ساز سایپا حالا حالا درست نمیشئد