در ۲۳ آذرماه، پربازدیدترین اخبار به روش رهبر انقلار برای اطلاع از مسایل کشور اختصاص داشت.

در پربازدیدترین مطلب سیاسی مخاطبان می خواستند بدانند رهبر انقلاب از چه طریق و چگونه در جریان مسائل کشور قرار می‌گیرند؟ در این سرویس نقل قولی از جهرمی هم پربازدید بود که گفت: احمدی‌نژاد پاسخ دهد که چرا خاوری را انتخاب کرد! همچنین سخنان نماینده ولی‌فقیه در سپاه هم پربازدید بود. او گفت: بعضی انحرافات احمدی‌نژاد گفته نشده.

در سرویس اقتصادی گزارشی برای خودروهای میلیاردی برای سوپرپولدارها هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس نقل قولی از پرویزیان هم پربازدید بود که گفت: ریسک خرید بیت کوین بالاست؛ مراقب باشید. برای مخاطبان این سرویس یافتن پاسخ این سئوال مهم بود: بالاترین حقوق را چه کسانی گرفتند؟

در سرویس فرهنگی پاسخ شریفی‌نیا به شایعه ازدواج با بازیگر زن جوان بازدید زیادی داشت. در این سرویس انتقاد بازیگر از حضور نویدمحمدزاده و مهنازافشار در تئاتر هم بازدید بود. خبر پربازدید دیگری هم گفت پردرآمدترین بازیگر جهان، ستاره‌دار شد.

نقل قول رئیس قوه قضاییه پربازدیدترین مطلب سرویس جامعه بود. آملی لاریجانی گفت: هرکس پولی از من و خانواده‌ام در بانک‌های خارجی یافت، بردارد. در این سرویس نقل قولی هم پربازدید بود. نماینده‌ای گفت همان کاری را با تو می‌کنیم که با قبلی کردیم! همچنین نجفی هم در نقل قول پربازدیدی گفت: بعد از انتخابات،‌شهرداری سست شد.

در سرویس بین الملل ادعای الجبیر درباره موضع ترامپ در قبال قدس بازدید زیادی داشت. در این سرویس خودکشی یک نماینده کنگره آمریکا در پی رسوایی جنسی پربازدید بود. همچنین نقل قول وزیرخارجه لبنان هم پربازدید بود که گفت: بیروت آماده تاسیس سفارت در قدس است.

مخاطبان سرویس طنز هم اگر قصد اختلاس دارند، حتما این مطلب را بخوانند!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =