معاون فرهنگی سپاه لرستان در جلسه نشست روشنگری جریان های رسانه ای بیان داشت: چیزی که باعث ماندگاری ارزشهای دفاع مقدس شد،جبهه مردم و جنس همین مردم در بمباران ها و فضای جنگ بود که همواره با هم صاف و صادق بودند و با فرا رسیدن محرم الحرام در سراسر شهر حجله شهدا و بانگ عزا برپا می کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، ناصر فرید با اشاره به اینکه هر رسانه ای در هر زمانی رسالت و وظیفه ای بر دوش دارد، افزود: آن زمان رسانه های داخلی در مقایسه با توان ظرفیتی رسانه غرب زمین بسیار ضعیف بودند چون اماکانت اطلاع رسانی نیز محدود بود اما با این وجود نیز اخبار می رسید و ندای وحدت و همدلی مردم سبب می شد،وابستگی مردم و خط مقدم روز به روز بیشتر شود.

فرید تاکید کرد: در حوزه دفاع مقدس، مسیر،حرکت و جریان مشخص بود و اقشار و آحاد مختلف مردمی نیز به موازات این مسیر فعال بودند.به عنوان مثال: اجرای گروه سرود دانش آموزی مرحوم سپه وندی یا اجرای تئاتر سید نوری موسوی و ملایریان که موفق به رتبه اول کشوری شد، از جمله فعالیت های فرهنگی این حوزه بود که تاثیر بسزایی نیز داشت.

معاون فرهنگی سپاه لرستان گفت: ارزش های دفاع مقدس همواره ساری و جاریست و باید توجه داشت که ظرفیت رسانه های استان، فضا های آموزشی و فرهنگی می تواند مدافع و حامی مطالبات مردمی باشد.

وی ادامه داد: آن زمان با وجود مشکلات و مشقت های فراوان، هر کس هر چه از دستش برمی آمد انجام می داد ولو با صرف هزینه شخصی که مبین این مساله است که تاریخ پرافتخار دفاع مقدس علاوه بر جهاد و مبارزه دستمایه کارهای فرهگی ماست که افتخاری برای ملت است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =